فرمانده سپاه وليعصر(عج):موضع گيري آمريكا در مقابل برجام و سپاه انسجام مردم را بيشتر مي كند

اهواز - ايرنا - فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: موضع گيري آمريكا در مقابل برجام و سپاه، سابقه دار است و هر زماني كه چنين موضع گيري هايي توسط دولتمردان آمريكا مطرح شده، انسجام ملت و مخالفت ها با اهداف پليد اين كشور بيشتر شده است.

به گزارش ايرنا سردار حسن شاهوارپور روز شنبه در مجمع نمايندگان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي كه به منظور اعلام حمايت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پس از سخنراني ضد ايراني ترامپ برگزار شد، اظهار كرد: آمريكا با اين اقدام خود را رسواتر از گذشته كرده و سپاه نيز با اقتدار و عزت در كنار دلسوزان نظام و قواي سه گانه و در كنار ملت در مقابل زياده خواهي هاي آمريكا ايستاده است.
وي افزود: در هيچ منطقي در جهان رسم نيست كه يك توافقنامه بين المللي از سوي چند كشور انجام شود اما كشوري كه مدعي ابرقدرتي است، آن را زيرپا بگذارد.
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: سپاه اين افتخار را دارد كه بيش از 40 هزار آلاله را تقديم انقلاب اسلامي كرده و در خوزستان نيز بيش از 2 هزار شهيد را تقديم نظام كرده است.
وي افزود: اين مجاهدت ها و ايثارگري ها از دوران دفاع مقدس تاكنون همچنان ادامه داشته و آنچه كه امروز به عنوان يك خدمتگزار ملت بايد مطرح كنيم اين است كه سپاه يك نيروي مردمي بوده و خود را عضو كوچكي از ملت مي داند.
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان ادامه داد: حضور عظيم بسيجيان نشان دهنده آن است كه سپاه همواره در جهت سازماندهي آحاد مردم و همراه كردن آحاد مردم با اهداف نظام پيشتاز است.
وي بيان كرد: مجلس شوراي اسلامي نيز همواره در سال هاي گذشته اقتدار، عزت و سربلندي نظام را دنبال كرده و با موضع گيري هاي خوبي كه داشته به خوبي سپاه را در مسايل مختلف به ويژه بحث محروميت زدايي حمايت كرده است.
سردار شاهوارپور گفت: سپاه وليعصر(عج) خوزستان در بعد بازدارندگي و تعميق امنيت و كمك به آحاد نيروهاي مسلح در مرزها و مركز استان اقدامات زيادي را دنبال كرده و در جهت كمك به رفع محروميت ها نيز گام هاي سازنده اي را برداشته و مي دارد.
وي بيان كرد: راه اندازي گروه هاي جهادي و اقداماتي كه در حوزه محروميت زدايي با همياري نمايندگان خوزستان در مجلس شوراي اسلامي انجام شده همگي در جهت از بين بردن فقر و كمك به معيشت خانواده هاي نيازمند و محروم بوده و اكنون در تلاشيم تا اين فعاليت ها را افزايش دهيم.
فرمانده سپاه وليعصر(عج) خوزستان گفت: خوزستان از نظر منابع غني است اما مردم اين استان مشكلاتي دارند كه هرچه سريعتر بايد رفع شده و يا به حداقل رسانده شود.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي