۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 82697473
T T
۰ نفر
رئیس و نایب رئیس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی ایران معرفی شد

تهران- ایرنا- هادی كمرئی به عنوان رئیس جدید انجمن و حسین امامی به عنوان نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی برای یك دوره یك ساله انتخاب شدند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از انجمن متخصصان روابط عمومی، براساس مصوبه این انجمن به منظور بهره‌گیری حداكثری از توانمندی‌ مدیریتی اعضای هیات مدیره در سه سال كاری، ‌هر سال یك نفر به عنوان رئیس و نایب رئیس جدید انتخاب می‌شود.
هادی كمرئی رئیس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی، دارای مدرك دكتری علوم ارتباطات اجتماعی است و در دانشگاه‌های علامه طباطبائی و علمی كاربردی سابقه تدریس دارد و از وی چند كتاب در حوزه روابط عمومی منتشر شده است.
همچنین براساس مصوبه دیگری، حسین امامی به عنوان نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی برای یك دوره یك ساله انتخاب و معرفی شد.
امامی نیز دارای مدرك دكتری علوم ارتباطات اجتماعی بوده و با بیش از 20 سال فعالیت در روابط عمومی، در حوزه‌های مرتبط با روابط عمومی، روزنامه‌نگاری و تكنولوژی‌های نوین ارتباطی سابقه تدریس و پژوهش دارد.
بنا بر اعلام كمیته اطلاع رسانی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، همچنین اعضای هیات مدیره انجمن از زحمات و تلاش‌های سیدشهاب سید محسنی و قربانعلی تنگ شیر رئیس و نایب رئیس پیشین این انجمن قدردانی كرد.
انجمن متخصصان روابط عمومی یك نهاد تخصصی، غیر سیاسی و غیر انتفاعی است كه توسط جمعی از استادان، مدیران و كارشناسان روابط عمومی تاسیس شده و با مجوز كمیسیون ماده ۱۰ احزاب فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز كرده است.
نخستین مجمع عمومی انجمن در خرداد ماه 87 تشكیل و اعضای هیات مدیره انتخاب شدند، در مهرماه ۱۳۸۱ و همزمان با صدور پروانه انجمن، دومین مجمع تشكیل شد.
با توجه به اساسنامه كه دوره مسئولیت هیات مدیره ۳ سال است، مجمع عمومی سوم در سال ۱۳۸۴ تشكیل شد و داوود زارعیان، غلامعباس افشار، محمدرضا رسولی، محمود اختیاری، سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان به عنوان اعضای اصلی، محمد خجسته نیا و حامد اسماعیلی به عنوان اعضای علی البدل، قربانعلی تنگ شیر به عنوان بازرس اصلی و حمید شكری به عنوان بازرس البدل انتخاب شدند كه هوشمند سفیدی، چندی قبل از هیات مدیره كناره گیری كرد.
فراهنگ ** 1355 **1055
دریافت و تنظیم: علی اكبر قزوینیان**انتشار: زینب كارگر