۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82700153
T T
۰ نفر

21خانه ورزش روستايي در خراسان شمالي تجهيز شد

۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵
کد خبر: 82700153
21خانه ورزش روستايي در خراسان شمالي تجهيز شد

بجنورد- ايرنا- رئيس گروه ورزش همگاني و روستايي خراسان شمالي با بيان اينكه تكميل و ايجاد خانه ورزش روستايي از اولويت هاي اداره كل ورزش و جوانان استان است، گفت: هم اكنون 21 خانه ورزش روستايي تجهيز شده است.

محمد بروهي روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا به مناسبت هفته تربيت بدني و ورزش با بيان اينكه براي تجهيز هر خانه ورزش روستايي 50 ميليون ريال هزينه شده است، گفت: اين خانه ها به ميز پينگ پنگ، تشك تاتامي و فوتبال دستي تجهيز شده اند.
وي خانه ورزش روستايي در شهرستان هاي بجنورد، شيروان، اسفراين، مانه و سملقان داير هستند.
بروهي گفت: تكميل پروژه هاي نيمه تمام ورزشي و زمين هاي ورزشي روباز روستايي نيز اولويت برنامه هاي ما است.
وي اضافه كرد: سرانه فضاي ورزشي در خراسان شمالي نسبت به ميانگين كشوري پايين تر است، بايد مسئولان مربوطه در استان براي كمتر شدن اين فاصله از كشور تمهيدات لازم را اتخاذ كنند.
وي از برگزاري 108 برنامه طي هفته تربيت بدني و ورزش در خراسان شمالي خبر داد و اظهاركرد: در اين هفته جشنواره بازي هاي بومي و محلي، اجراي طرح ساختار قامتي ويژه زنان روستايي و برگزاري كارگاه افزايش جمعيت راهي بسوي زندگي بهتر، ويژه بانوان را خواهيم داشت.
بروهي از ديگر برنامه ها برگزاري مسابقات بدمينتون، طناب كشي، كشتي باچوخه، پياده روي، تجليل از بازنسشتگان عرصه تربيت بدني و خانواده شهداي ورزشكار را برشمرد.
وي با بيان اينكه در سال هاي گذشته در حوزه ورزش روستايي كمتر كار شده است اظهاراميدواري كرد كه با فراهم شدن شرايط لازم براي توسعه زير ساخت ها در استان به حوزه ورزش به خصوص ورزش روستايي توجه بيشتري شود.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
ع/ 6042 انتشاردهنده: سيدحسين قدسي