۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۹
کد خبر: 82702371
T T
۰ نفر
مردم و مسئولان با تبلیغات منفی مخالفان مقابله كنند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تاكید بر اینكه برخی افراد سودجو و مخالف نظام قصد دارند تا با تبلیغات منفی مسیر پیشرفت كشور را منحرف كنند، گفت: مردم و مسئولان باید مقتدرانه با این افراد و تبلیغات منفی آنان مقابله كنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: مسئولان باید ضمن مقابله با حاشیه سازی دشمنان، مسیر خدمتگزاری را نیز برای دانشمندان و نخبه ها هموار كنند تا بخشی از مشكلات مردم با نقش آفرینی آنان حل شود.
وی با تاكید بر ضرورت شناخت دشمن طبق فرمایش حضرت امام خامنه ای، اظهار كرد: نباید از توطئه ها و حركت های تفرقه افكنانه دشمنان غافل شویم تا آسیبی به كشور نرسد.
وی با اشاره به در پیش بودن همایش پیاده روی اربعین، بیان كرد: پذیرایی از زائران ابا عبدالله بسیار مهم و قابل توجه است و ما هم باید همانند مسلمانان عراق از این زائران پذیرایی كنیم و زمینه حضور زائران را فراهم كنیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینكه زیارت امام حسین(ع) دارای اجر اخروی است، افزود: هر كس برای زیارت به كربلا برود، پاداش اخروی وصف ناپذیر از جانب خداوند متعال و فرشتگان بر او نصیب می شود.
قریشی در ادامه با اشاره به آئین تكریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی كه در هفته گذشته برگزار شد، گفت: استاندار جدید باید مطالعه خوبی از استان داشته باشد تا خدمات ماندگاری در این استان به یادگار بگذارد.
به گزارش ایرنا طی هفته گذشته وزیر كشور با سفر به ارومیه از خدمات قربانعلی سعادت قدردانی و محمد مهدی شهریاری به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی معرفی شد.
نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پر شور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی