۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۲۷
کد خبر: 82707138
T T
۰ نفر
تيم بيمه رازي جويبار قهرمان ليگ برتر كشتي آزاد باشگاه هاي كشور شد

كاشان- ايران- تيم بيمه رازي جويبار با پيروزي برابر ايزي پايپ كاشان براي چهارمين بار قهرماني ليگ برتر كشتي باشگاه هاي كشور در رشته آزاد را به دست آورد.

به گزارش ايرنا، ديدارهاي پاياني و رده بندي ليگ كشتي آزاد باشگاه هاي كشور از ساعت 15 امروز (سه شنبه) در سالن ورزشي دانشگاه آزاد كاشان آغاز شد و بيمه رازي با نتيجه 5 بر 3 ايزي پايپ را شكست داد و بار ديگر قهرمان فصل شد.
بيمه رازي در سه سال گذشته قهرمان ليگ كشتي آزاد شده بود.
در ديدار رده بندي نيز ستارگان ساري با از پيش رو برداشتن هلدينگ فراز قائمشهر عنوان سوم را از آن خود كرد تا سه تيم برتر اين مسابقات براي حضور در جام باشگاه هاي جهان مشخص شود.
سالن دانشگاه آزاد كاشان كه گنجايش نزديك به يك هزار و 500 نفر را داشت، بعد از ظهر براي ديدارهاي فينال به طور كامل پر نشد و تعداد زيادي از علاقه مندان به كشتي از شهر جويبار براي تشويق تيم خود در كاشان حضور پيدا كردند و كاشاني هاي علاقه مند نيز در نخستين حضور يك نماينده از اين شهر در ليگ براي تيم خود سنگ تمام گذاشتند.
سالن دانشگاه آزاد محل برگزاري جام باشگاه هاي جهان در آذرماه است كه به نظر مي رسد از امكانات و شرايط لازم براي برگزاري اين پيكارها برخوردار نيست و از نكات جالب توجه ديدار فينال مي توان به شكست 'مسعود اسماعيل پور'، دارنده مدال نقره و برنز جهان برابر 'مهران نصيري' اشاره كرد.
'سيداحمد محمدي' دارنده مدال نقره و برنز جهان كه پس از يك سال دوري طي هفته هاي اخير در تركيب بيمه رازي به ميادين بازگشته با پيروزي قاطع مقابل حريف خود نويد روزهاي خوش را براي كشتي ايران در اين وزن مي دهد.
او 'امامي' دارنده مدال برنز جوانان جهان را با نتيجه قاطع 11 بر صفر شكست داد.
در ديدار وزن 74 كيلوگرم 'تسابالوف' دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسيه، 'افضلي' را در همان وقت نخست 10 بر صفر شكست داد؛ وي در مبارزه پاياني اين وزن در پيكارهاي قهرماني جهان در پاريس مغلوب 'جردن باروز' شده بود.
ايزي پايپ كاشان كه در وزن 125 كيلوگرم خود در اين پيكارها از 'گنو پترياشويلي' دارنده مدال برنز المپيك و طلاي جهان از گرجستان سود مي برد، در نهايت شگفتي از اين آزادكار عنوان دار استفاده نكرد و در اين مبارزه كشتي گير 97 كيلوگرم و روسي خود را روانه ميدان كردند كه 'يدالله محبي' را شكست داد.
در ديدار رده بندي نيز 'بخان گوي گريف' دارنده مدال طلاي جهان در سال 2013 از روسيه با پذيرش شكست برابر 'عموزاده خليلي' يكي از شگفتي هاي اين مسابقات را رقم زد.
در مبارزه وزن 70 كيلوگرم 'ماگومد قربان علي اف' دارنده مدال طلاي جهان دومين شكست خود را برابر 'حميدرضا زرين پيكر' تجربه كرد.

**نتايج انفرادي ديدار فينال از اين قرار است (اسامي تيم بيمه رازي در ابتدا آمده است):
*بيمه رازي 5 - ايزب پايپ كاشان 3
57 كيلوگرم: يونس سرمستي 2 - نادر حاج آقانيا 9
61 كيلوگرم: مسعود اسماعيل پور 3 - مهران نصيري 4
65 كيلوگرم: سيد احمد محمدي 11 - يونس امامي صفر
70 كيلوگرم: مصطفي حسين خاني 4 - محمد نادري 3
74 كيلوگرم: ختيگ تسابولوف 10 - رضا افضلي صفر
86 كيلوگرم: محمد جواد ابراهيمي 4 - اسماعيل محمودي 2
97 كيلوگرم: مجتبي گليج 9 - سجاد عزيزي (3 اخطاره)
125 كيلوگرم: يدالله محبي 4 - ولاديسلاو بايتسايف 4 برنده
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
خبرنگار: رضا رمضاني** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
ورزشي**3783**1067* 1701**8123