۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82721344
T T
۰ نفر

داوري جشنواره رسانه اي ابوذر پايان يافت

۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹
کد خبر: 82721344
داوري جشنواره رسانه اي ابوذر پايان يافت

تبريز- ايرنا- مسئول بسيج رسانه آذربايجان شرقي از پايان داوري نخستين جشنواره استاني اين نهاد در حوزه رسانه با عنوان 'ابوذر' و اعلام نتايج آن در هفته اول آذر ماه خبر داد.

روح الله دهقان نژاد روز يكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه تعداد 147 اثر از مجموع 500 اثر ارسالي به دبيرخانه جشنواره مورد داوري قرار گرفت، افزود: تاكيد سازمان بسيج رسانه به استفاده از داوران بومي در اين جشنواره است و ما نيز در اين راستا از پنج داور بومي كه از فعالان، پيشكسوتان، صاحب نظران و كارشناسان رسانه و مطبوعات بودند، استفاده كرديم.
وي با اشاره به اينكه آذربايجان شرقي همواره يكي از پيشتازان عرصه رسانه در كشور است، اظهار كرد: بر همين اساس آثار خوبي به جشنواره ارسال شده بود و محورهاي اقتصاد مقاومتي، تبريز 2018 و درياچه اروميه با استقبال خوب خبرنگاران مواجه شد.
دهقان نژاد افزود: نتايج اين مرحله از داوري هفته اول آذر ماه اعلام مي شود و طرح هاي برگزيده استاني به مرحله نهايي جشنواره سراسري ابوذر ارسال مي شود.
جشنواره رسانه اي ابوذر در پنج محور سراسري و 2 محور بومي برگزار مي شود.
اقتصاد مقاومتي، امر به معروف و نهي از منكر، دشمن شناسي، معرفي دستاوردهاي انقلاب اسلامي و تقويت روحيه خودباوري، محورهاي سراسري نخستين جشنواره 'ابوذر' در آذربايجان شرقي است.
برترين هاي اين جشنواره در بخش هاي خبر، عكس، گزارش، مقاله و مصاحبه معرفي مي شوند.
خبرنگار: مرتضايي**انتشار: عزيزي راد
3038/518