۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82735089
T T
۰ نفر

كشف 450 ميليون ريال كالاي قاچاق در خوي

۲۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
کد خبر: 82735089

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي خوي گفت: 450 ميليون ريال كالاي قاچاق و 2 هزار ليتر سوخت قاچاق در اين شهرستان كشف و ضبط شد.

سرهنگ بيت الله پاشايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران دايره مبارزه با كالاي قاچاق و ارز اين شهرستان در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور ماكو به خوي به يك دستگاه سواري زانتيا مشكوك شدند و در بازرسي از آن مقدار 495 ثوب البسه خارجي، 22 جفت كفش خارجي و 21 عدد كيف زنانه خارجي قاچاق را كشف و ضبط كردند.
وي با اشاره به اينكه ارزش ريالي كالاهاي كشف شده 450 ميليون ريال برآورد شده است، ادامه داد: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و يك دستگاه خودرو توقيف شد.
فرمانده انتظامي خوي همچنين به شكف سوخت قاچاق نيز اشاره كرد و گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان در كنترل از خودروهاي عبوري يك دستگاه وانت سايپا را به علت حمل سوخت توقيف كرده و در بازرسي از اين خودرو مقدار 2 هزار ليتر سوخت از نوع گازوئيل را كشف و ضبط كردند.
سرهنگ پاشايي افزود: در اين رابطه نيز يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شد.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.
6009/3072
** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي