۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱
کد خبر: 82738800
T T
۰ نفر
نوبت دهي كلينيك هاي شهيد مفتح ياسوج اينترنتي و تلفني شد

ياسوج- ايرنا- نوبت دهي كلينيك هاي تخصصي چهارگانه شهيد مفتح ياسوج به همت استاندار كهگيلويه و بويراحمد از يكم آذر ماه سال جاري فقط به صورت غيرحضوري ( تلفني، اينترنتي) شد.

سرپرست معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي ياسوج گفت: شهروندان مي توانند براي نويت دهي كلينيك ها با شماره تلفن 25015031_021 كه به صورت 30 خط تلفن همزمان است، تماس بگيرند و اقدام به نوبت دهي كنند.
غلامعباس سبز روزچهارشنبه به ايرنا اظهار داشت: اين سامانه پذيرش 24 ساعته و به صورت شبانه روزي آماده نوبت دهي است.
وي تصريح كرد: همچنين شهروندان مي توانند براي دريافت نوبت اينترنتي با مراجعه به سايت www.cmofateh.yums.ac.ir نوبت پزشك مورد نظر خود را رزرو كنند.
مراجعين تا ساعت 11همان روز فرصت دارند با حضور در كلينيك مربوطه، نوبت خود را قطعي كنند.
سبز افزود: روزانه حدود پنج هزار نفر از دريافت كنندگان خدمات درماني به درمانگاه هاي تخصصي كلينيك شهيد مفتح ياسوج مراجعه مي كنند كه با توجه به حجم بالاي مراجعه كنندگان تعداد قابل توجهي از بيماران براي دريافت نوبت در ساعات اوليه صبح مجبور به حضور در صف هاي طولاني هستند.
وي بيان كرد: با طراحي و اجراي اين فرآيند زمان كمتري براي دريافت نوبت صرف شده و مي تواند رضايتمندي هر چه بيشتر مراجعه كنندگان را به همراه داشته باشد.
اين سامانه با هدف رفاه حال بيماران، خدمات رساني مطلوبتر به مراجعان درمانگاه هاي تخصصي، كاهش اتلاف وقت و ايجاد نظم در نوبت دهي راه اندازي شده است.
چند روزقبل استاندار كهگيلويه و بويراحمد بصورت سرزده از كلنيك تخصصي شهيد مفتح ياسوج بازديد كرد ونخوت خدمات رساني به مراجعه كنندگان ابراز نارضايتي كرد.
خبرنگار: فهيمه قهرماني**انتشاردهنده: عليزاده
9868/1662