۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82738935
T T
۰ نفر
65 ميلي متر بارندگي در دزفول/ آبگرفتگي برخي منازل روستايي

دزفول - ايرنا - رئيس اداره هواشناسي صفي آباد دزفول گفت:در 24 ساعت گذشته 65ميلي متر بارندگي در اين شهرستان ثبت شده است.

علي كرمي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه بارندگي از صبح روز سه شنبه در شهرستان دزفول آغاز شده و همچنان ادامه دارد افزود: تا ظهر روز چهارشنبه 65 ميلي متر بارندگي در اداره هواشناسي دزفول ثبت شده است.
وي افزود:تا صبح امروز ميزان بارندگي در سردشت 37 ميلي متر،در انديمشك 34 ميلي متر،در سطح شهر دزفول 50 ميلي متر ثبت شده است و پيش بيني مي شود سامانه بارندگي پيش از ظهر پنجشنبه به تدريج از منطقه خارج شود.
رئيس اداره هواشناسي صفي آباد دزفول رگبار پراكنده را تا اواخر روز جمعه براي اين شهرستان پيش بيني كرد و ادامه داد:از اواخر جمعه تا شنبه كاهش دما در شمال خوزستان دور از انتظار نيست.
وي دماي فعلي شهرستان دزفول را 17 درجه سانتيگراد عنوان كرد و گفت:رطوبت نسبي هواي دزفول در حال حاضر 97 درصد مي باشد.
كرمي حداكثر و حداقل دماي اين شهرستان در 24 ساعت گذشته را به ترتيب 17 و 14 درجه اعلام كرد.
***آبگرفتگي در منازل روستايي بخش شهيون دزفول
بخشدار شهيون گفت:طبق گزارش هاي واصله بر اثر بارندگي و وزش باد كه از ديروز تا كنون ادامه دارد برخي منازل روستايي در روستاي مازه پارياب در دهستان احمدفداله دچار آبگرفتگي شدند .
محمدحسين خجسته كيا افزود:تاكنون مشكل ديگري در روستاهاي اين بخش گزارش نشده است.
مسعود سخايي بخشدار سردشت دزفول نيز گفت:با توجه به پيش بيني هايي كه در خصوص بارندگي شده بود عشايري كه ممكن بود در اين بخش دچار مشكل شوند را به مناطق امن منتقل كرديم تا دچار مشكل نشوند.
بر اثر بارندگي اخير كه با وزش باد و رعدو برق همراه بود ديروز برق برخي روستاهاي بخش چغاميش و روستاهاي بخش شهيون دزفول براي ساعاتي قطع شد.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي-انتشار:محمدعلي فريدپناه