۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82745681
T T
۰ نفر

احداث زائرسراي البرز در مشهد مقدس

۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
کد خبر: 82745681
احداث زائرسراي البرز در مشهد مقدس

كرج -ايرنا- استاندار البرز گفت: احداث زائرسراي استان البرز در مشهد مقدس با كمك و مشاركت خيرين و مردم از شهرهاي مختلف استان در دست اقدام قرار گرفته است.

به گزارش ايرنا،محمدعلي نجفي روز سه شنبه در نشست بنياد زائر با حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرج وجمعي از مسئولان شهري در دفتر امام جمعه كرج افزود: فلسفه و ايده احداث زائر سرا در مشهد مقدس كار بزرگي بود كه بدرستي از سوي مقام معظم رهبري مطرح شد.
وي با اشاره به اينكه رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش بيني كرده بودند كه در آينده ممكن است هزينه هاي اسكان زائران براي همگان فراهم نباشد،افزود: اين طرح براي خيلي از زائراني كه بضاعت مالي براي اسكان در مشهد مقدس را ندارند اما علاقمند هستند، طرح ويژه و مناسبي است.
استاندار البرز در ادامه با تاكيد بر لزوم پيش بيني نحوه اجراي طرح احداث و نگهداري پروژه زائر سراي البرز در مشهد مقدس گفت: اين حركت مردمي است و بايد خيرين،شهرداري هاي شهرهاي مختلف و ساير بخش ها در بحث اجراي به ميدان بيايند.
نجفي در ادامه با اشاره به فرصت حضور اقوام مختلف در استان البرز گفت: بايد شرايطي را فراهم كرد كه همه اقوام در اين امر خير مشاركت كنند و اين طرح با نگاه معنوي و ارزشي شكل بگيرد.
سال گذشته زمين كلنگ احداث زائر سراي استان البرز در مشهد مقدس به زمين زده شده بود.
8029/1535 خبرنگار:حكيمه كشاورز** انتشاردهنده:داريوش غفاري