۱۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۱
کد خبر: 82749883
T T
۰ نفر
يك بانو سكاندار هيات تيراندازي چهارمحال و بختياري شد

شهركرد-ايرنا- 'مريم سلطاني' روز شنبه به عنوان رئيس هيات تيراندازي چهارمحال و بختياري انتخاب شد.

به گزارش ايرنا، مريم سلطاني سومين زن در چهارمحال و بختياري است كه به عنوان رئيس هيات ورزشي انتخاب مي شود.
وي در مجمع انتخاب رئيس هيات تيراندازي چهارمحال و بختياري كه با حضور رئيس فدراسيون اين رشته ورزشي برگزار شد، موفق به كسب 11 راي از 17راي ماخذه شد و براي 4 سال سكان هيات تيراندازي را در دست گرفت.
رئيس فدراسيون تيراندازي چهارمحال و بختياري گفت: وظيفه رئيس هيات، رسيدگي به همه شهرستان ها و استعداديابي و گسترش اين رشته در هر 9 شهرستان است.
علي دادگر در اين مجمع افزود: فدراسيون تيراندازي به همان اندازه كه اداره ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري كمك كند، به اين هيات كمك خواهد كرد.
به گفته وي، زماني از اين استان در اردوهاي تيم هاي ملي تيراندازي چند ورزشكار حضور داشت و انتظار است اين هيات بتواند دوباره استعدادهايي تيراندازي را به كشور معرفي كند.
دادگر گفت: با توجه به بافت عشايري چهارمحال و بختياري كه مردم از نوجواني با تفنگ و سواري كاري آشنايي دارند، اين استان مي تواند قطب استعدادهاي رشته تيراندازي با تفنگ باشد.
مديركل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري نيز گفت: اكنون 5 سالن تيراندازي در استان وجود دارد كه تجهيزات كافي براي ورزشكاران را ندارد.
عبدالرحمان قاسمي افزود:در رشته تراپ اين استان يكي از بهترين زمين ها را دارد ولي نيازمند حمايت است و انتظار مي رسد حامي مالي براي رشته تيراندازي پيشقدم شود.
به گزارش ايرنا، در اين مجمع با تقدير از يزدان جلالي رئيس سابق هيات و محمد سعيدي سرپرست اين هيات ، حكم رئيس جديد هيات تيراندازي چهارمحال و بختياري صادر شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئيسي
2097