۱۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۴
کد خبر: 82756441
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت كاشان: رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی اسلام است

كاشان- ایرنا- امام جمعه موقت كاشان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی كاری به شیعه و سنی ندارد بلكه می خواهد اصل اسلام نباشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'محمدرضا اسلامی تبار' در خطبه های نماز جمعه كاشان تشریح كرد: رژیم صهیونیستی دشمن انقلاب اسلامی نیست بلكه دشمن اسلام و مسلمانان در جهان است و هر كس بخواهد از اسلام حمایت كند، راهی جز مباره با این رژیم پوشالی ندارد.
وی افزود: دشمنی صهیونیست ها علیه اسلام و مسلمانان ریشه دار بوده و سیاست آنها ایجاد تفرقه است و وظیفه مسلمانان در مقابل این دشمن حفظ وحدت و انسجام می باشد.
امام جمعه كاشان بیان كرد: دشمن تلاش دارد بین مسلمانان اختلاف های مذهبی ایجاد كند و به ویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیسم، وهابیت و ایالات متحده آمریكا پیگیری می شود و منافقانی نیز در داخل به عنوان پیاده نظام دشمن این خط نفاق را دنبال می كنند.
او به شكست های پی در پی آمریكا در منطقه اشاره كرد و گفت: شكست داعش در عراق، سوریه و سایر ناكامی ها از جمله در یمن سیلی های محكمی به آمریكا و هم پیمانان منطقه ای آنهاست.
حجت الاسلام اسلامی تبار با تاكید بر پیروی از ولایت فقیه اضافه كرد: برخی انقلاب ها در منطقه به دلیل فقدان رهبری مناسب از دست مردم خارج شد اما گروه های تروریستی تكفیری مانند داعش با هدایت های رهبر معظم انقلاب در منطقه شكست خوردند.
وی در ادامه به 16 آذر «روز دانشجو» اشاره كرد و از دانشجویان به عنوان سرمایه های بزرگی برای كشور نام برد كه باید افزون بر عدالت طلبی، در مسیر تولید روزافزون علم گام برداشته و با تحلیل درست مسائل سیاسی، مانع از سیاسی كاری عده ای در دانشگاه ها شوند.
نمازگزاران كاشانی پس از نماز عبادی سیاسی جمعه با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی مانند «اسرائیل اسرائیل جرثومه فساد است/ اسلام با صهیونیست همیشه در جهاد است» اقدام 'دونالد ترامپ'، رئیس جمهوری آمریكا را در به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت این كشور از تل آویو به بیت المقدس محكوم كردند.
خبرنگار: یوسف صائب ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
6136/8123