۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
کد خبر: 82757323
T T
۰ نفر
رهسپاري پنج نوعروس به خانه بخت به همت خيران آبشار عاطفه ها در ابهر

زنجان - ايرنا - مدير موسسه خيريه آبشار عاطفه ها در ابهر گفت: به مناسبت هفته وحدت و ميلاد پيامبر اكرم(ص) پنج سري جهيزيه توسط خيران و نيكوكاران ابهر به نوعروسان نيازمند اين شهرستان اهدا شد.

معصومه الله ورديلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: به مناسبت ميلاد پيامبر از طرف موسسه خيريه مردمي آبشار عاطفه ها، بخشي از اقلام مربوط به پنج سري جهيزيه به ارزش ريالي 150 ميليون ريال خريداري و به زوج‌هاي جوان و نيازمند ابهري اهدا شد.
وي اظهار كرد: اين موسسه مردم نهاد با هدف حمايت از خانواده هاي بي سرپرست، ايتام و به ويژه تهيه و تحويل جهيزيه به نوعروسان تاسيس شد و طي فعاليت خود از شهريور سال 93 در ابهر 170 سري جهيزيه به كمك خيران خداجو و نوع دوست به زوج هاي نيازمند اهدا كرده است.
مدير خيريه آبشار عاطفه ها در ابهر تصريح كرد: تعداد 542 خانواده تحت حمايت اين موسسه هستند كه در طرح ايتام امسال براي 750 نفر خدماتي مانند سبد غذايي ارائه شد.
وي تاكيد كرد: اقلام سبد غذايي توزيع شده بين مددجويان شامل برنج، مرغ، قند، ماكاروني، سويا، حبوبات، كنسرو و تخم مرغ بوده و پوشاك توزيع شده نيز شامل كفش، كيف و لباس و اقلام جهيزيه شامل فرش، لوازم آشپزخانه، اجاق گاز، يخچال، بخاري و ساير لوازم اوليه و ضروري آغاز زندگي بوده است.
الله ورديلو خاطرنشان كرد: خيريه آبشار عاطفه ها در بيش از 3 سال فعاليت توانسته با لطف خداوند و كمك همه جانبه خيران منطقه در راستاي كاهش آلام نيازمندان جامعه قدم بردارد.
وي بيان كرد: از مهمترين اقدامات آبشار عاطفه ها در ماه هاي اخير كمك به مردم زلزله زده و توزيع آن توسط شعبه استان كرمانشاه در ميان آسيب ديدگان زلزله بوده است و اهداي اين جهيزيه ها به نوعروسان نيازمند، توزيع ماهانه سبد غذايي و پوشاك در ميان مدد جويان، توزيع مستمري، جذب و پخش نذورات مردمي به ويژه در ماه هاي محرم و صفر براي نيازمندان از ديگر اقدامات اين موسسه است.
به گزارش ايرنا، اين موسسه از سال 81 فعاليت خود را در كشور و از سال 93 در ابهر آغاز كرد و هم اكنون داراي بيش از 300 شعبه در سراسر كشور است.
7324/6085
خبرنگار: اكرم بيات ** انتشار: رويا رفيعي