۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82758699
T T
۰ نفر
هشدار گردان های قسام به رژیم صهیونیستی / تاوان حملات به غزه را پس خواهید داد

تهران- ایرنا- نیروهای گردان های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یكشنبه تهدید كرد كه رژیم صهیونیستی بهای حملات اخیر خود به نوار غزه را پرداخت می كند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی عربی، گردان های عزالدین قسام با صدور بیانیه ای هشدار داد كه رژیم صهیونیستی بهای شكستن قواعد درگیری با مقاومت را خواهد پرداخت و در روزهای آینده ثابت خواهد شد كه دشمن خطایی بزرگ مرتكب شده و در محاسبات خود درباره عزم و اراده مقاومت اشتباه كرده است.
در این بیانیه تاكید شد: 'رهبران رژیم صهیونیستی و تصمیم گیرندگان باید میزان حماقت خود را در رویارویی با مقاومت دریابند و از محاسبات اشتباهشان از سكوت مقاومت و نحوه مدیریت جنگ این جبهه پشیمان شوند' و در ادامه آمده است كه خون شهدا و رزمندگان قهرمان ملت پایمال نخواهد شد و دشمن به خاطر تهاجم، خیانت، جنایت علیه مردم، امتحانی سنگین پس خواهد داد.
از سویی دیگر 'افیخای ادرعی' سخنگوی ارتش اسرائیل دیروز(شنبه) در مصاحبه ای گفت كه ارتش اسرائیل در پاسخ به پرتاپ موشك از نوار غزه به خاك اسرائیل، حملاتی را به سمت جنبش حماس ترتیب داده است.
روز گذشته دو نفر از افراد گردان های عزالدین قسام در حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند و شمار شهدای فلسطینی از زمان تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، به چهار نفر و صدها مجروح رسیده است.
همچنین ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب و صبح شنبه به نوار غزه حمله كرد كه در پی آن 15 شهروند فلسطینی مجروح شدند.
پس از تصمیم روز چهارشنبه ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریكا از تل آویو به قدس، فلسطین شاهد تنش ها و درگیرهای فراوانی بوده است.
خاورم**3224 ** 1064
مترجم: پرستو سعیدی
۰ نفر