رسانه ترك: امارات یك تشكیلات جاسوسی با همكاری ماموران سابق سازمان سیا ایجاد می كند

آنكاراـ ایرناـ روزنامه ینی شفق تركیه در خبری اعلام كرد كه دولت امارات متحده عربی با همكاری افسران سابق سازمان جاسوسی آمریكا(سیا) در حال ایجاد یك تشكیلات جاسوسی در منطقه خلیج فارس است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا، وبسایت اینترنتی روزنامه ینی شفق در خبری نوشت: دولت امارات متحده عربی با كمك عوامل سابق سازمان جاسوسی آمریكا مشغول فعالیت در منطقه خلیج فارس به منظور ایجاد یك قطب اطلاعاتی است.
به نوشته این رسانه، ماموران اطلاعاتی امارات در یك پردیس دانشگاهی شهر ابوظبی مشغول گذراندن دوره های آموزشی پیشرفته جاسوسی زیر نظر افسران سابق سازمان سیا هستند.
ینی شفق افزود: همه امكانات لازم رفاهی با حقوق روزانه یكهزار دلار توسط دولت امارات در اختیار این ماموران سابق سیا قرار گرفته و محل سكونت آنها در نزدیكی پردیس دوره های آموزش جاسوسی قرار دارد.
این رسانه نزدیك به دولت تركیه نوشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع موثق و همچنین گزارش مجله سیاست خارجی، در آینده ای نزدیك ماموران اطلاعاتی عربستان سعودی نیز در این دوره آموزشی پیشرفته شركت كرده و نقش برجسته ای در پروژه ایجاد امپراطوری جاسوسی در خلیج فارس ایفا خواهند كرد.
به گزارش ایرنا، پس از روی كار آمدن ترامپ در آمریكا، روابط عربستان و امارات با ایالات متحده تقویت شده و این كشورها ضمن همراه شدن با رژیم صهیونیستی و آمریكا، جبهه ای جدیدی را در منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس ایجاد كرده اند.
گسترش روابط این كشورهای عربی به گونه ای است كه حتی بر تعداد توریست ها و نیز جاسوسان آمریكایی و صهیونیستی در این كشورها و به ویژه مكان های مقدس مسلمانان افزوده شده است.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری