۶ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۵۵
کد خبر: 82777811
T T
۰ نفر
گشايش 2 نمايشگاه ملي و بين المللي چرم و ماشين آلات مبلمان در مشهد

مشهد – ايرنا – دهمين نمايشگاه ملي صنعت كيف و كفش چرم و سومين نمايشگاه بين المللي يراق آلات و ماشين آلات مبلمان و صنايع وابسته عصر چهارشنبه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي مشهد گشايش يافت.

مدير حوزه رياست و روابط عمومي شركت نمايشگاه بين المللي مشهد به خبرنگار ايرنا گفت: در نمايشگاه ملي چرم، 50 شركت در قالب 55 غرفه و در فضاي هزار و 330 متر مربع به ارائه محصولات و توليدات خود در زمينه كيف و كفش و محصولات پوست و چرم پرداخته اند.
محمد علي محمدي افزود: در حاشيه دهمين نمايشگاه صنعت كيف و كفش چرم نيز كارگاه تخصصي طراحي و الگوبرداري كفش ويژه علاقه مندان به اين حرفه و متخصصان برپا شده است.
وي بيان كرد: در سومين نمايشگاه بين المللي يراق آلات، ماشين آلات مبلمان و صنايع وابسته نيز 54 شركت در فضاي پنج هزار متر مربعي، پذيراي علاقه مندان و متخصصان حوزه صنايع وابسته به چوب، ابزارآلات، يراق آلات و ماشين آلات مبلمان هستند.
وي اظهار كرد: در اين نمايشگاه در كنار توليدكنندگان داخلي، چهار شركت نيز از كشورهاي آلمان، تركيه، كره جنوبي و چين به ارائه محصولات خود پرداخته اند.
علي محمدي اضافه كرد: سومين نمايشگاه بين المللي يراق آلات با افزايش پنج درصدي در شمار شركت هاي حاضر و افزايش 25 درصدي در گستره نمايشگاه نسبت به دومين دوره اين نمايشگاه رو به رو است.
مدير روابط عمومي شركت نمايشگاه بين المللي مشهد گفت: دهمين نمايشگاه بين المللي صنعت كيف، كفش، ماشين آلات و محصولات پوست و چرم و سومين نمايشگاه بين المللي يراق آلات، ماشين آلات مبلمان از ششم تا نهم ديماه به مدت چهار روز و از ساعت 16 تا 22 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي مشهد داير است.
7489/5132
خبرنگار: ميترا عبداللهي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
۰ نفر