۸ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82779334
T T
۰ نفر
امام جمعه اروميه: بصيرت، عامل اصلي نابودي داعش بود

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه گفت: اگر اين نظام اسلامي و مردم با بصيرت نبود، امروز داعش ماندگار مي شد و همه چيز را از بين مي برد ولي با بصيرت جامعه اسلامي، اين غده سرطاني از بين رفت و نابود شد.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه اظهار كرد: نظام جمهوري اسلامي با عنايت خداوند متعال مقتدرانه به راه خود ادامه مي دهد و افراد مختلف نبايد به خود اجازه دهند تا عامل نااميدي در بين مردم شوند.
وي افزود: عده اي با لجن پراكني قصد رواج نااميدي در جامعه را دارند ولي بايد بدانند كه اين، خواسته دشمنان نظام و ايادي كفر و استكبار است.
وي با اشاره به سالروز حماسه 9 دي، ادامه داد: در اين روز مردم با بصيرت به سخنان مقام معظم رهبري لبيك گفتند و با حضور ميليوني خود در تظاهرات، فتنه را خاموش كردند.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي با تاكيد بر ايننه عده اي هنوز از اين كار خود پشيمان نشده اند، اظهار كرد: اين افراد بايد از اين كار خود دست بردارند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي گفت: مسلمانان بدانند تا زماني كه مردم مسلمان بصيرت دارند، پيروز ميدان هستند و وقتي بصيرت از بين رفت، زمينه شكست آنان فراهم مي شود.
وي با اشاره به اينكه بصيرت نداشتن موجب بدبختي است و بايد روز 9 دي در تاريخ ماندگار شود، گفت: وظيفه شرعي ماست تا در مراسم روز 9 دي حضور يابيم زيرا اگر دقت نكنيم دشمنان، بصيرت نسل هاي آينده را هدف قرار مي دهند.
وي با تسليت سالروز وفات حضرت معصومه (س) ادامه داد: آن حضرت داراي مقام بزرگ و با عظمت بوده و مقام شفاعت در نزد خداوند متعال دارد كه بايد قدر نعمت وجود بارگاه آن حضرت در كشور را بدانيم.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پر شور مردم در مصلاي امام خميني (ره) اروميه برگزار شد.
8135 / 3072
**خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي
۰ نفر