۱۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۱
کد خبر: 82781401
T T
۰ نفر
معلم متخلف جیرفتی به هیات تخلفات اداری معرفی شد

جیرفت - ایرنا - معلم متخلف جیرفتی كه چندی قبل دانش آموز خود را تنبیه بدنی كرده بود به هیات تخلفات اداری اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان معرفی شد.

مجید امیرتیموری رئیس آموزش و پرورش جیرفت روز یكشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: چهارشنبه هفته گذشته معلم مدرسه شهید فاریابی در پی بی انضباطی یك دانش آموز، وی را تنبیه بدنی كرد.
وی ادامه داد: دانش آموز از ناحیه لب و بینی دچار آسیب شد كه در كوتاهترین زمان ممكن این مساله به طور ویژه پیگیری شد.
امیرتیموری خاطرنشان كرد: با توجه به حساسیت موضوع،یك تیم متشكل از مسئول حراست و بازرسی اداره آموزش و پرورش جیرفت تشكیل شد و این مساله را به طور دقیق مورد بررسی قرار دادند.
وی اظهار كرد: پس از بررسی این موضوع توسط تیم ذكر شده، معلم متخلف به شورای تخلفات اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان معرفی شد.
رییس آموزش و پرورش جیرفت ادامه داد: با توجه به شكایت والدین دانش آموز مساله در حال پیگیری است.
وی خاطرنشان كرد: مدیركل آموزش و پرورش استان كرمان به طور مداوم خط قرمز خود را تنبیه بدنی دانش آموزان اعلام كرده و مجموعه آموزش و پرورش جیرفت هم با هرگونه تنبیه بدنی مخالف است.
وی گفت: از خانواده دانش آموز دلجویی و عامل این تنبیه نیز از آنها عذرخواهی كرد.
در اردیبهشت ماه امسال نیز در رودبار جنوب، معلم متخلفی كه اقدام به تنبیه شدید بدنی دانش آموز كلاس دوم دبستان كرده بود به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی و كودك آزاری بازداشت شد.
طبق ماده 77 آیین نامه اجرایی مدارس با عاملان تنبیه در مدارس برخورد قانونی صورت می گیرد كه این موضوع طی بخشنامه ای به مدارس ارسال شده و مقرر گردید در نشست شورای معلمان طرح و به اطلاع تمامی معلمان رسانده شود.
شهرستان جیرفت در 240كیلومتری جنوب كرمان قرار دارد .
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز**انتشاردهنده: بهنام احمدی
7450/7429/ 5054
۰ نفر