۲۲ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹
کد خبر: 82793464
T T
۰ نفر
اتحاد و همدلی مردم توطئه دشمنان در ناآرامی ها را نقش برآب كرد

شاهرود - ایرنا - امام جمعه شاهرود گفت: دشمنان در ناآرامی روزهای گذشته به دنبال سوء استفاده از خواسته های مردم بودند اما اتحاد و همدلی مردم این توطئه ها را نقش بر آب كرد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مدرسه قلعه شاهرود ، افزود: آن ها كه مسجدها و پرچم ایران را به آتش كشیدند هیچ تناسبی با مردم ایران نداشتند.
وی با بیان این كه مردم با مشكلات اقتصادی روبرو هستند ، ادامه داد: با این همه دشمنان مردم ایران و عوامل داخلی و خارجی آن ها با استفاده از شبكه های مجازی به دنبال ایجاد اعتشاش در كشور بودند.
حجت‌الاسلام امینی با اشاره به سحنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار گروهی از مردم قم ، افزود: مردم هوشیار ایران كه خواسته هایی از مسوولان داشتند ، صف خود را از اعتشاش گران جدا كردند تا مسوولان با اغتشاش گران برخورد قانونی كنند.
وی از مردم خواست ، مراقب دشمنان باشند تا از خواسته های بحق آن ها سوء استفاده نكنند.
امام جمعه شاهرود با بیان این كه دشمنان در سال های پس از انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به مردم و نظام اسلامی استفاده كردند، افزود: با این همه در جریان اتفاقات روزهای گذشته ، این دشمنان كینه جو خود را دلسوز مردم ایران معرفی می كردند.
حجت الاسلام امینی استفاده از شبكه های مجازی را یك فرصت خواند و گفت: مسوولان باید مراقب باشند تا دشمنان از این امكان علیه مردم و نظام استفاده نكنند.
وی شكست داعش و دیگر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و یمن را یكی از علت های خشم آمریكا، صهیونیزم و آل سعودخواند و گفت: آن ها بدنبال فرصت هستند تا بتوانند كینه های خود را علیه مردم ایران نشان دهند.
امام جمعه شاهرود درایت نیروی انتظامی در اتفاقات گذشته را ستود و گفت: در مقابل برخی كه بدنبال عقده گشایی بودند ، بیشتر گروه های سیاسی كشور مواضع خوبی در قبال این اتفاق ها اتخاذ كردند.
6167 انتشار دهنده : محسن شاكری