۲۸ دی ۱۳۹۶، ۱۸:۱۴
کد خبر: 82800326
T T
۰ نفر
سرمربی پرسپولیس: در فوتبال گل نزنید، مجازات می شوید

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به گریختن تیمش از شكست برابر گسترش فولاد در دقایق پایانی دیدار مقابل گسترش فولاد تبرتر در چارچوب لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در فوتبال وقتی گل نزنید، مجازات می شوید.

برانكو ایوانكوویچ روز پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد كه با تساوی یك بر یك در ورزشگاه آزادی پایان یافت، گفت: قانون همیشگی فوتبال رخ داد كه وقتی همه فرصت ها را گل نمی كنید، مجازات می شوید و باید بازی را ببازید.
وی ادامه داد: خوشبختانه ما با میل و اراده بازیكنان توانستیم نتیجه را نجات بدهیم. البته از نتیجه راضی نیستیم، اما از نباختن راضی هستم.
سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: اطمینان دارم كه این نوع بازی ها درس عبرتی برای بازی های بعدی خواهد بود.
وی در پاسخ به سئوالی در باره نحوه تعویض صادق محرمی با احمد نوراللهی گفت: صادق محرمی به خاطر احساس درد در پایش از زمین بازی خارج شد و با این تعویض خواستم مشكلش محرمی جدی تر نشود؛ قطعا اگر سلامت بود و می ‌توانست به بازی ادامه بدهد تعویض نمی شد.
برانكو ادامه داد: ما در بازی با سیاه جامگان هفت شانس گل و در این بازی هم هشت فرصت را از دست دادیم؛ همان اتفاق فصل گذشته برای ما پیش آمده كه فرصت ها را از دست می‌ دهیم. البته در این دیدار تا دقایق آخر فشار آوردیم و به گل مساوی رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینكه بازیكنان تیمش جسارت كافی برای پاسكاری نداشتند، گفت: مهاجم باید مادرزادی مهاجم باشد. ما دلمان می ‌خواهد فرصت های بیشتری به دست بیاوریم و بیشتر گل بزنیم.
برانكو با بیان اینكه برای هر مهاجم زمانی بحرانی پیش می آید كه توپ هایش گل نمی‌شود، افزود: برای ما، علی علیپور همچنان آقای گل لیگ است؛ انتظارم این است كه علیپور و منشا و سایر بازیكنان در گلزنی حریص تر باشند.
وی در مورد اینكه بهتر نبود از وحید امیری در خط حمله استفاده می شد، گفت: امسال و سال گذشته از امیری به عنوان مهاجم استفاده كردیم اما واقعیت این است كه گاهی حول و حوش تیم مسایلی پیش می آید كه مجبور می شویم تصمیمات دیگری بگیریم.
برانكو در مورد دفاع مطلق گسترش فولاد و لزوم تغییر تاكتیك پرسپولیس برای رسیدن به گل گفت: مقابل نفت تهران هم شانس های گلزنی زیادی به وجود آوردیم اما توپ های ما گل نشد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در دیدار امروز هم در نیمه اول و هم نیمه دوم فرصت‌های زیادی به وجود آوردیم و روش بازی ما این است كه تعادل در بازی به وجود بیاوریم؛ ما از كناره ها، مركز زمین و سایر نقاط زمین حمله می كنیم و باید ببینیم كدام روش را می‌ توانیم بهتر اجرا كنیم.
ورزشی**9129**1545
خبرنگار: مهدی رهبر