۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82803161
T T
۰ نفر
استقرار میز خدمت و ارتباطات مردمی در دستگاههای اجرایی استان بوشهر

بوشهر-ایرنا-مدیركل مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت:در راستای پاسخگویی شفاف به مطالبات مردمی میز ارتباطات مردمی و خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر استقرار می یابد.

عباس قلی‌پور روز یكشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: مدیران كل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، رئوسای نهادها و سازمان‌های انقلابی، شهرداران، مدیران امور شعب بانك‌ها و بیمه‌ها و مدیران شركت‌های دولتی مشمول راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی و خدمت هستند.
وی بیان كرد: پاسخگویی صریح و شفاف به مطالبات مردم یكی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران است و در این ارتباط باید با بستر سازی مناسب زمینه تسهیل ارتباط بین مردم و دولت بیشتر فراهم شود.
قلی پور افزود: راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی در فضای ورودی كه قابل دید برای مراجعه كنندگان باشد ضروری است و در این راستا یكی از همكاران مجرب و مسلط به ارتباطات مردمی در آن مستقر شود.
وی با اشاره به نقش مهم سامانه ارتباطات مردمی دولت با عنوان سامانه تلفنی 111 سامد(سامانه اطلاع رسانی مردم و دولت) عنوان كرد: با تحقق اهداف یاد شده، تمامی خدمات ارائه شده به صورت بر خط در سامانه سامد ثبت و تمامی ملاقات‌های مردمی مدیر و معاونان ادارات از طریق میز ارتباطات مردمی در بستر این سامانه زیر نظر مسئول ارزیابی عملكرد و رسیدگی شكایات و بازرسی دستگاه اجرایی صورت می‌گیرد.
قلی پور یادآورشد:هرگونه تغییر در برنامه ملاقات مدیران و معاونان ادارات با هماهنگی دفتر استاندار و دفتر مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری انجام می‌شود.
مدیركل مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهرگفت: لیست اسامی و مشخصات ملاقات شونده‌ها و نوع خدمات ارائه شده بر اساس دستورالعمل مربوطه در سامانه سامد ثبت می‌شود.
وی با تاكید بر حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی حسب ساعات ملاقات عمومی استاندار بوشهر گفت: دفتر مدیریت عملكرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری موظف است هر سه ماه یك بار گزارش تحلیلی عملكرد مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در حوزه سامد را به دفتر استاندار تحویل دهد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اكبر اقبال مجرد