۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵
کد خبر: 82804359
T T
۰ نفر
استاندارتهران با خانواده شهيدان خلخالي در ورامين ديدار كرد

تهران-ايرنا- استاندارتهران در سفر يك روزه به شهرستان ورامين كه به منظورشركت در جلسه شوراي برنامه ريزي استان تهران صورت گرفته ، با خانواده شهيدان خلخالي كه دردوران هشت سال دفاع مقدس ، سه شهيد تقديم اسلام كرده اند ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش ايرنا ، محمد حسين مقيمي در اين ديدار گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا ، توفيقي عظيم براي مسئولان محسوب مي شود و مسئولين بايد از فرصت حضور خانواده شهدا براي خدمت رساني به مردم استفاده كنند.
وي افزود: خانواده شهدا در راه اعتلاي ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ، تمام هستي خود را تقديم اسلام كردند و تمامي مردم و مسئولان وظيفه دارند كه به آنان سركشي كرده و مشكلات آنان را برطرف كنند.
وي بيان كرد: مسئولان وظيفه دارند با سركشي مداوم به خانواده معظم شهدا ، از نزديك با آنان ديدار داشته و پيش از بيان مشكلات ، خود به رفع مسائل آنان اقدام كنند.
شهيد محمد رضا خلخالي متولد سال 1346، شهيد حسن خلخالي متولد 1337 و شهيد حسين خلخالي متولد 1338 در شهرستان ورامين هستند كه پس از حضور در جبهه هاي نبرد حق بر ضد باطل و رشادت هاي فراوان دردفاع مقدس به شهادت رسيدند.
شهيدحسين خلخالي در تاريخ هفتم مرداد ماه 61 در پاسگاه زيد در خاك عراق در هنگام درگيري با نيروهاي بعث به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
شهيد محمد رضا خلخالي در 15 مرداد ماه سال 62در جبهه كانيمانگا در يكي از مناطق غرب كشور بر اثر اصابت تركش خمپاره به ناحيه سر و صورت به شهادت رسيد.
حسن خلخالي در سوم مرداد 64 در منطقه ي مجنون بر اثر اصابت تركش خمپاره متجاوزان بعثي به درجه رفيع شهادت نايل گرديد.
دشت ورامين در طول دوران هشت سال دفاع مقدس يك هزار و 400 شهيد تقديم اسلام كرده است.
ورامين با 300 هزار نفر جمعيت در 35 كيلومتري جنوب شرق تهران واقع شده است.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد.
خبرنگار: سيد حسن ميري انتشاردهنده: موسي فعاليان
تهرام/7254 / 1539
۰ نفر