۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۳:۳۰
کد خبر: 82811027
T T
۰ نفر
كانون پرورش فكري آذربايجان غربي مجري 700 ويژه برنامه در دهه فجر

اروميه- ايرنا- مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و مسئول كميته كودك و نوجوان ستاد دهه مبارك فجر آذربايجان‌غربي گفت: بيش از 700 ويژه ‌برنامه با 22 عنوان به مناسبت ايام الله دهه فجر در مراكز كانون اين استان اجرا مي شود.

جواد زاهدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: سخنراني و قصه گويي با هدف پژوهش و مطالعه كودكان و نوجوانان پيرامون زندگي و وصيت نامه شهداي انقلاب، نمايش اهميت پرچم و هويت بخشي آن به مملكت و پرواز بادبادك ها به مناسبت سي و نهمين سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي از جمله اين ويژ] برنامه هاست.
وي اضافه كرد: كارگاه‌هاي كاردستي و كتاب‌ سازي و فروش آن در نمايشگاه آثار دستي با هدف كمك به كودكان بيمار، جشنواره هاي بومي و محلي با اجراي 74 بازي محلي و چهار بازي فكري، ديدار با خانواده معظم شهدا، برگزاري نشست هاي تخصصي، برگزاري كارگاه قصه گويي، اجراي نمايش عروسكي و معرفي ايام دهه فجر از ديگر برنامه‌هاي اجرايي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي در دهه فجر به شمار مي رود.
زاهدي بيان كرد: معرفي وقايع انقلاب، مشاركت در ويژه برنامه زنگ انقلاب در مدارس و برگزاري ايستگاه نقاشي در مسير راهپيمايي روز 22 بهمن نيز جزو اهم برنامه هاي اجرايي اين كانون در اين ايام است.
وي با اشاره به برگزاري همايش 'كبوتر كوچه ما' براي سومين سال متوالي، گفت: در اين همايش كودكان و نوجوانان نسبت به معرفي شهداي محله و مدارس خود و پژوهش و مطالعه پيرامون زندگي و وصيت نامه شهدايي كه نامشان بر روي كوچه يا مدارس آنان گذاشته شده است، اقدام مي كنند.
مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و مسئول كميته كودك و نوجوان ستاد دهه مبارك فجر آذربايجان‌غربي، اظهار كرد: حركت در جهت ماندگار كردن شيريني جشن هاي اين ايام در ذهن كودكان و آگاهي بخشي در خصوص آرمان هاي انقلاب اسلامي از اهداف كميته كودك و نوجوان ستاد دهه مبارك فجر است.
به گزارش ايرنا، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي داراي 33 مركز ثابت، سيار و پستي در اروميه و شهرستان ها با بيش از 62 هزار نفر عضو است.
8135/ 3072
** خبر: شهين بيدادرس ** انتشار: عليرضا فولادي