۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۵
کد خبر: 82825195
T T
۰ نفر

نمايشگاه خوشنويسي در شيروان گشايش يافت

۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۱۶:۲۵
کد خبر: 82825195
نمايشگاه خوشنويسي در شيروان گشايش يافت

شيروان- ايرنا- همزمان با هشتمين روز از دهه مبارك فجر با حضور نماينده مردم شيروان در مجلس، فرماندار و شماري از مسئولان اين شهرستان نمايشگاه خوشنويسي در مجتمع فرهنگي هنري غدير شيروان گشايش يافت.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شيروان گفت: در اين نمايشگاه 50 اثر از 14 خوشنويس اين شهرستان به نمايش گذاشته شده كه از امروز به مدت يك هفته براي علاقه مندان به هنر خوشنوسي داير است.
احمد زيبايي در حاشيه اين افتتاحيه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه اين نمايشگاه با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و انجمن خوشنويسان برپا شده است اظهار كرد: هنر خوشنويسي به معني زيبانويسي يا نوشتن همراه با خلق زيبايي است و اين موضوع اهميت و جايگاه هنرمند خوشنويس را متمايز مي‌كند.
وي گفت: در نمايشگاه امروز شاهد خلق آثار زيبا و خلاقانه از هنرمنداني هستيم كه سال‌هاي زيادي از عمر خود را صرف آموختن اين هنر كرده اند.
زيبايي افزود: فعالان عرصه فرهنگ و هنر كساني هستند كه بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي تمام دارايي خود كه همان هنر آن‌هاست را به ما عرضه مي‌كنند و امروز ما مفتخريم خدمت رسان اين هنرمندان در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان باشيم.
اخبار خراسان شمالي را در كانال تلگرامي اخبار ايرنا خراسان شمالي به نشاني 🆔 @IRNABOJNURD پيگيري كنيد.
شهرستان شيروان با 157 هزار نفر جمعيت به عنوان دومين شهرستان پرجمعيت خراسان شمالي در 60 كيلومتري شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 / 3007
خبرنگار: فاطمه مقدسي باجگيران** انتشار دهنده: سيد حسين قدسي