۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 82826016
T T
۰ نفر
دعوت امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان براي حضور باشكوه در راهپيمايي 22 بهمن

يزد - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در پيام مشتركي حضور گسترده مردم ولايتمدار را در راهپيمايي 22 بهمن امسال خواستار شدند.

به گزارش روز جمعه دفتر امام جمعه يزد، در پيام آيت الله محمدرضا ناصري يزدي و آيت الله ابوالقاسم وافي آمده است:22بهمن روز انقلاب شكوهمند ملت ايران، روز دستاورد سال ها مبارزه و شكنجه و زندان مجاهداني است كه دل در گرو اسلام و انقلاب نهادند و از جان و مال و زندگي خود گذشتند.
اين پيام مي افزايد: 22 بهمن روزي است كه رهبري شجاع ، مخلص ،‌ عارف و فقيه با اتكال به خداوند بزرگ رهبري نهضت را به عهده گرفت و بي هيچ ترس و واهمه اي بر سر طاغوت فرياد زد و مشتش را بر دهان سردمداران رژيم ستمشاهي كوبيد و انقلاب را به پيش برد .
امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان ر هبري خاطر نشان كردند: 22 بهمن نقطه عطفي در تاريخ ايران است و روزي است كه اسلام سايه حاكميتش را بر سر مردم مسلمان آزاد شده از بندهاي ظلم و ستم گسترانيد و زندگي را معنايي دوباره بخشيد و امروز مائيم و انقلاب و رهبري و 22 بهمن ، چرا كه حفظ موجوديت انقلاب و حفظ دستاوردهاي ارزشمند آن از اوجب واجبات است.
آيت الله ناصري و آيت الله وافي تصريح كردند: امروزه واجب است هر چه آلودگي و پلشتي و نابهنجاري است از جامعه زدوده شود مبادا خداي ناكرده اين آلودگي ها كه كار دشمنان قسم خورده ايران اسلامي خاصه امريكا و اسرائيل است به انقلاب بي نظير سال 57 گره زده شود.
اين پيام مي افزايد:جوانان بايد بدانند انقلاب سال 57 و اهداف و رهبري آن همه مقدس و خالص و بدون هيچ شائبه اي است و اگر امروز در جامعه گاه نابساماني و منكرات ديده مي شود يا از طراحي دشمنان و يا سوء مديريت ها و عدم مسئوليت هاست و نبايد اين 2 موضوع با القائات دوستان نادان و دشمنان ما خلط شود و خداي ناكرده يأس و نااميدي جامعه را فرا گيرد.
امام جمعه يزد و نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري خاطر نشان كردند: البته مردم عزيز به خوبي اين موضوع را مي دانند و در راهپيمايي 22 بهمن امسال آن را به نمايش مي گذارند.
در پايان پيام آمده است: اينجانبان توصيه مي كنيم امسال در 22 بهمن همه مردم از مرد و زن و پير و جوان و حتي نوباوگان در صفوف فشرده به صحنه بيايند و دين خود را به انقلاب اسلامي ادا كنند و بدانند كه اين حركت آنان در نزد خداي متعال اجر و مزد بزرگي خواهد داشت.
راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در 80 نقطه استان يزد برگزار مي شود.
7536/ 6197 دريافت كننده:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسين فلاح

سرخط اخبار استان‌ها