۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۹:۴۵
کد خبر: 82826602
T T
۰ نفر
مجمع نمايندگان مازندران مردم را به شركت دراهپيمايي 22 بهمن دعوت كرد

ساري-ايرنا- مجمع نمايندگان مازندران روز شنبه در آستانه 22 بهمن با انتشار بيانيه اي مردم اين خطه شمال كشور را براي حضور گسترده در راهپيمايي سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي فراخواندند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، مجمع نمايندگان مازندران در بيانيه خود 22 بهمن را به دليل رهايي ملت از يوغ استكبار ، روز خودباوري و روز نصرت الهي و عيد ملي و انقلابي ملت بزرگ ايران ناميدند و تداوم ارزش هاي اين روز را در تجديد ميثاق با مقام معظم رهبري دانستند.
دراين بيانيه نوشته شد : بي ترديد حضور موثر و نقش مردم ديندار مازندران در پيروزي انقلاب اسلامي فراموش شدني نيست و مردم انقلابي ديار علويان همچنان براي حفظ دستآوردهاي انقلاب اسلامي ثابت قدم است..
مجمع نمايندگان مازندران بار ديگر با دعوت از همه اقشار و آحاد ملت انقلابي ايران بويژه مردم مازندران براي شركت در راهپيمايي 22بهمن حضور گسترده مردم ايران را در سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي موجب همگرايي ملي و انقلابي و ياس دشمنان بويژه امريكاي جهان خوار و اسرائيل غاصب دانستند..
در پايان اين بيانيه ، نمايندگان مازندران شكرگزاري از نعمت جمهوري اسلامي را خدمت بي منت و مستمر به مردم فهيم و صبور دانستند و با اذعان به برخي نارسايي در جامعه خود را موظف به محاسبه عملكرد و خدمت جهادي دانستند و از همه قوا ونهادها نيز درخواست كردند تا براي رفع كاستي ها و توسعه عادلانه مناطق و پيگيري مشكلات اقشارمستضعف بويژه جوانان تلاش مضاعف داشته باشند.
خبرنگار : حسين فلاحتي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
6982/1654