۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸
کد خبر: 82827998
T T
۰ نفر

گزارش المیادین و آسوشیتدپرس از راهپیمایی 22 بهمن

۲۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۸
کد خبر: 82827998
گزارش المیادین و آسوشیتدپرس از راهپیمایی 22 بهمن

تهران- ایرنا-شبكه خبری المیادین در گزارشی از راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاكید كرد كه انتظار می رود امروز شاهد راهپیمایی های بزرگ در سراسر ایران باشیم.

در گزارش این شبكه خبری عرب زبان از راهپیمایی 22 بهمن كه در صدر اخبار آن قرار گرفته ، آمده است كه میدان آزادی تهران برای سخنرانی « حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران در اجتماع بزرگ راهپیمایان آمده شده است.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری اسلامی ایران هم اكنون به جمع راهپیمایان پیوسته است.
المیادین نوشت كه آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تاكید كرده اند كه راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال بسیار پرشورتر و چشمگیر خواهد بود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در گزارشی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن خبر داده و نوشته است كه مردم ایران در این راهپیمایی شركت كرده اند.
راهپیمایی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 9 صبح امروز در مسیرهای دهگانه شهر تهران با حضور باشكوه و گسترده مردم در قالب جشن وحدت و انسجام ملی آغاز شد.
شركت كنندگان دراین مراسم با طی مسیرهای از پیش تعیین شده در میدان آزادی اجتماع كرده و سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی خواهند داشت.
در ادامه گزارش المیادین آمده است كه همزمان با برگزاری راهپیمایی مردم در تهران، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دو فروند موشك بالستیك و دوربرد «قدر» را در مسیر راهپیمایاین به نمایش عمومی گذاشته است.
این شبكه خبری خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی كه به رهبری حضرت امام خمینی (ره) پیروز شد و به نظام شاهنشاهی خاتمه داد، ایران را در مسیر توسعه، پیشرفت علمی و تكنولوژیك و حضور موثر در عرصه های منطقه ای، اسلامی و بین المللی قرار داد.
خاورم**9366** 1324
مترجم : صغری رحیمی// انتشار دهنده : فردین پازوكی
۰ نفر