۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶
کد خبر: 82833750
T T
۰ نفر
امام جمعه يزد: مسوولان با روحيه جهادي و انقلابي براي رفع مشكل مردم تلاش كنند

يزد - ابرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهر يزد گفت: مسوولان بر حسب وظيفه بايد با روحيه جهادي و انقلابي تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم، حل مسائل و مشكلات آنها كنند.

آيت‌الله محمدرضا ناصري يزدي در خطبه‌هاي نمازجمعه ابن هفته يزد با قدرداني از حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن، افزود: ملت قهرمان ايران به رغم همه توطئه ها و دشمني هاي كفر جهاني، با وجود مشكلي كه دارند در راهپيمايي ثابت كردند همچنان دلشان براي نظام و انقلاب مي سوزد و مدافع كشور و ارزش هاي آن هستند.
وي ادامه داد: حضور بي نظير مردم در راهپيمايي بار ديگر بلوغ، شعور فرهنگي، سياسي و حماسه آفريني آحاد مردم ولايتمدار ايران در برابر دسيسه هاي استكبار و عوامل جهاني و منطقه اي آنها نشان داد.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان يزد تصريح كرد: حضور گسترده ملت فهيم ما در راهپيمايي 22 بهمن اين پيام را براي مديران اجرايي داشت كه بايد آنها هميشه وظايف خود را در قبال كشور و مردم به خوبي انجام دهند و به خدمت خود افتخار كنند.
ناصري يزدي به تهديد نرم دشمنان عليه نسل جوان با بهره گيري از فضاي مجازي اشاره كرد و گفت: دشمنان براي رسيدن به اهداف شوم خود عليه نظام ، كشور و جوانان به تهديد نرم و ايجاد ناهنجاري و آسيب هاي اجتماعي متوسل شده اند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان بيان كرد: براي پيشگيري و مقابله با اهداف فرهنگي دشمنان بايد مردم و مسوولان و به خصوص خانواده‌ها بيش از گذشته نسبت به توطئه هاي فرهنگي و هنري كفر جهاني هوشيار باشند و نسل جوان را به اهداف آنها آشنا كنند.
ناصري يزدي در بخشي از خطبه هاي نماز جمعه يزد با اشاره به سقوط جنگنده اسرائيلي توسط پدافند سوريه تصريح كرد: اين حادثه از الطاف خداوند منان بود كه باعث شد توطئه‌هاي دشمنان عليه امت اسلام در سوريه خنثي شود و موجب شكسته شدن قدرت پوشالي غاصبان رژيم صهيونيستي شود.
وي گفت: هوشياري امت اسلام و قوي بودن آنها قطعا موجب شكست حاميان آمريكا و اسرائيل و همچنين حاميان منطقه اي آنها چون آل سعود و ديگر كشورهاي وابسته به اردوگاه غرب و استكبار جهاني شد.
نماينده ولي فقيه در استان يزد همچنين به سالروز قيام سرنوشت ساز مردم قهرمان تبريز عليه رژيم ستم شاهي و گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اشاره و بر ضرورت حفظ وحدت در جامعه و داشتن بصيرت تاكيد كرد.
ناصري يزدي با تسليت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در خصوص فضائل و مناقب ايشان و ضرورت بهره گيري از سيره نوراني اين بانوي نمونه اسلام در ميان مردم و بانوان تاكيد كرد.
به مناسبت ايام فاطميه برنامه مداحي و عزاداري در نمازجمعه يزد در مسجد ملااسماعيل برگزار شد.
7536/ 2047/ خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشكورجيري
۰ نفر