۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۷:۱۶
کد خبر: 82842291
T T
۰ نفر
آتش سوزي مغازه توليدي كفش در پاساژ اميركبير تبريز

تبريز - ايرنا - جانشين مديرعامل سازمان آتش نشاني تبريز گفت: در اثر وقوع آتش سوزي در يك مغازه توليدي كفش در پاساژ اميركبير چهار نفر از افراد مشغول به كار در اين واحد توليدي دچار سوختگي شدند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي سازمان اتش نشاني تبريز، هادي بدري اعلام كرد: دقايقي پيش با اعلام وقوع آتش سوزي در يك باب مغازه توليدي كفش در اين پاساژ آتش نشانان ايستگاه شماره 1 براي بررسي و اطفاء حريق عازم محل حادثه شدند.
وي اظهاركرد: قبل از رسيدن آتش نشانان به محل حادثه، افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش كننده هاي دستي اقدام به اطفاء حريق كرده بودند.
جانشين مديرعامل سازمان آتش نشاني اضافه كرد: آتش نشانان بلافاصله با بررسي محل، آتش سوزي را به طور كامل اطفاء و سپس اقدام به ايمن سازي محل حادثه كردند.
بدري با اشاره به اينكه رعايت اصول و مقررات ايمني در كارگاه هاي توليدي جزء مهمترين عوامل در پيشگيري از حوادث است، تاكيد كرد: در چنين كارگاه هايي مسئولان كارگاه بايد عوامل احتمالي بروز آتش سوزي و خطرات را شناسايي كرده و با ايجاد تمهيداتي از بروز حريق و حادثه پيشگيري كنند.
وي گفت: قرار گرفتن هرگونه مايعات قابل اشتعال از جمله بنزين در مجاورت لوازم گرمايشي با شعله باز مي تواند موجب بروز آتش سوزي و ايجاد خسارات مالي و يا صدمات جاني غيرقابل جبران شود.
بدري افزود: سازمان آتش نشاني تبريز در سال هاي اخير با ارايه آموزش هاي شهروندي در قالب طرح چهره به چهره، اصناف و كسبه بازار و پاساژها را تحت آموزش قرار داده و آنان را به صورت حرفه اي آماده مقابله با انواع آتش سوزي ها كرده تا در صورت بروز آتش سوزي و در لحظات اوليه اقدام به اطفاء حريق كنند.
6120/8023/3071