۶ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۰۵
کد خبر: 82842676
T T
۰ نفر
نخبگان فرهنگي، نظام را در انجام بهتر وظايف ياري دهند

يزد - ايرنا - نماينده حوزه انتخابيه مهريز در مجلس شوراي اسلامي گفت: نخبگان فرهنگي، نقش مهمي در توسعه همه جانبه اين حوزه انتخابيه دارند و بايد دولت را در انجام بهتر وظايف خدمت به مردم ياري دهند.

به گزارش ايرنا ، محمدرضا صباغيان، شنبه شب در جمع نخبگان فرهنگي مهريز به اهميت راه انداري و فعاليت تشكل هاي مردمي در زمينه هاي مختلف اشاره كرد و افزود: حضور تشكل ها با سلائق مختلف در چارچوب مقررات كشور امري ضروري و مورد حمايت است.
وي ادامه داد: بهره گيري از تجربه و دانش افراد دلسوز مختلف براي برنامه ريزي و توسعه حوزه انتخابيه مهريز مورد حمايت دولت و مسولان است و بايد روز به روز شاهد تقويت و گسترش آنها باشيم.
نماينده مردم مهريز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابركوه در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: سند توسعه مهريز در حال تدوين است كه مشاركت و ارائه پيشنهادات نخبگان فرهنگي در تكميل آن خيلي موثر و ضروري است.
صباغيان افزود: به بركت انقلاب اسلامي و حمايت و همراهي دولت و مسوولان زمينه براي جلب مشاركت نخبگان فراهم است و بايد از فرصت موجود در سطح حوزه انتخابيه همه بتوانند استفاده كنند.
همچنين امام جمعه مهريز با قدرداني مشاركت نخبگان فرهنگي و دانشگاهي اين شهرستان در برنامه هاي مختلف بر تداوم مشاركت آنها و كمك به دولت در بخش هاي مختلف مور نياز تاكيد كرد.
حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني افزود: دولت و مسوولان به تنهايي نمي توانند براي خدمت به مردم موفق باشند و قطعا بايد نخبگان فرهنگي و انشگاهي شهرستان در برنامه هاي مختلف مشاركت كنند.
در اين جلسه سيد محمد رستگاري فرماندار مهريز با ارائه گزارشي به اقدام هاي انجام شده در زمينه فرهنگي و هنري در اين شهرستان در سال هاي گذشته اشاره و از مشاركت و همراهي نخبگان حمايت كرد.
در اين جلسه تعدادي از نخبگان فرهنگي و دانشگاهي مهريز بر ضرورت گسترش مراكز دانشگاهي ، ارتقاي فعاليت هاي فرهنگي و هنري ، رسيدگي به مسائل عمراني و بهره گيري از نظرات نخبگان شهرستان تاكيد كردند.
مركز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 6197