۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82857690
T T
۰ نفر
١٧ تن انواع مواد محترقه در پایتخت كشف شد

تهران - ایرنا- رییس پلیس تهران بزرگ از كشف ١٧ تن( ٧٣ میلیون عدد) انواع مواد محترقه خطرآفرین در طول یك ماه اخیر به ارزش ٤ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه در جمع خبرنگاران از كشف و انهدام سه باند و دستگیری ٧٤ نفر در همین زمینه خبر داد و افزود: این افراد اقدام به تهیه، انتقال، انبار و توزیع مواد محترقه كرده بودند.
وی با بیان اینكه این كشفیات حاصل تلاش یك ماهه پلیس آگاهی، پیشگیری و امنیت و اطلاعات است گفت: هشت تن از مواد كشف شده اكریل و سرنج است كه بسیار پرخطر و حتی كشنده است.
رحیمی گفت: پلیس همچنین در این ارتباط ١١ انبار بزرگ را شناسایی و ضمن توقیف مواد محترقه موجود، این انبارها را پلمپ كرد ضمن اینكه ١٤ دستگاه خودرو متخلفان نیز توقیف شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست مشترك پلیس با صنوف مختلف از جمله رنگ فروشی ها، فروشندگان مواد شیمیایی و خرازی ها در ارتباط با فروش مواد محترقه و اولیه غیرمجاز افزود: خوشبختانه شاهد همكاری خوب این صنف و شاغلان در این بخش با پلیس بودیم.
وی با هشدار جدی به مخلان نظم عمومی و مزاحمان آرامش مردم در شب چهارشنبه سوری گفت: پلیس با حضور انبوه در شب چهارشنبه در سراسر سطح شهر اوضاع را كنترل می كند و در عین حال مخالفتی با شادی مردم ندارد.
رحیمی گفت: هنجار شكنان و متخلفان بازداشت شده و خودروهای آنان تا پایان تعطیلات در بازداشت به سر می برند.
وی با اشاره به ترافیك گسترده در سطح شهر در روزهای پایانی سال از مردم خواست تا با پلیس همكاری كنند و ادامه داد: پلیس در شهر و در تمام ساعات حضور دارد اما حضور گسترده مردم در مراكز خرید كار را مشكل كرده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/6139/1735 / 1539
۰ نفر