۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
کد خبر: 82859794
T T
۰ نفر
20 پایگاه  امدادی ایام نوروز در جاده های استان اردبیل مستقر می شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات 20 پایگاه امدادی ثابت و سیار این جمعیت با هدف خدمات رسانی به مسافران نوروزی در جاده های استان مستقر می شود.

بهرام غیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای سه طرح ملی امداد و نجات، طرح ملی ایمنی و سلامت و فرشتگان رحمت در استان، افزود: در قالب طرح ملی امداد و نجات 250 امدادگر،20 دستگاه آمبولانس و 10 خودرو كمك دار از 23 اسفند امسال تا 16 فروردین ماه سال 97 به ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهند پرداخت.
وی بیان كرد: در قالب طرح ملی ایمنی و سلامتی نیز راه اندازی 20 ایستگاه ثابت در ورودی شهرهای استان اردبیل ، خیمه های نماز، ایستگاه سلامت ، توزیع كتاب نذری ،سی دی صوتی ویژه كودكان به تعداد پنج هزار عدد ، توزیع 40 هزار اقلام از قبیل بروشور و نقشه و راه اندازی كمپین' نه به تصادفات جاده ای' اجرا می شود.
غیبی درباره اجرای طرح فرشتگان رحمت در استان افزود: در قالب این طرح نیز 2هزار بسته غذایی اهدایی خیران استان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود .
وی با اشاره به اجرای طرح نیابت اضافه كرد: این طرح در قالب طرح حوزه داوطلبان با هدف تكریم سالمندان و سالخوردگان در ایام نوروز اجرا می شود .
وی درباره خدمات رسانی هلال احمر در چهارشنبه سوری هم بیان كرد: این جمعیت پشتیبان امداد رسانی در چهارشنبه سوری بوده و داوطلبان در قالب طرح ارتقای سلامت آماده خدمات رسانی به شهروندان در صورت بروز حادثه می باشند.
نیروهای هلال احمر استان اردبیل از 23 اسفند تا 16 فروردین 97 آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.
7110/6016