۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۲۹
کد خبر: 82864403
T T
۰ نفر

تصادف در محور لردگان 2 كشته برجا گذاشت

۲۵ اسفند ۱۳۹۶، ۲۲:۲۹
کد خبر: 82864403
تصادف در محور لردگان 2 كشته برجا گذاشت

شهركرد- ایرنا- رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف تریلر با یكدستگاه پژو سواری در جاده لردگان این استان به ایذه در خوزستان 2 كشته برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، فرامرز شاهین با اعلام این خبر افزود: این حادثه عصر روز جمعه در محدوده سد كارون 4 در محور لردگان - ایذه رخ داد كه در پی آن 2 تن كشته و 3 نفر مصدوم شدند.
وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه 2 دستگاه آمبولانس اورژانس و یك دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و مصدومان را پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان شهدای لردگان منتقل كردند.
وی گفت: یك تن از كشته شدگان در بیمارستان جان خود را از دست داد.
علت این حادثه از سوی پلیس راهور چهارمحال و بختیاری تخطی از سرعت مطمئنه راننده تریلر و نیز لغزندگی حاده گزارش شده است.
رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین در حادثه تصادف زنجیره ای شامگاه جمعه محدوده پل «كربس» در محور لردگان - بروجن چهارمحال و بختیاری 15 تن مصدوم شدند كه حال 2 نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.
شاهین تصریح كرد: در حادثه تصادف سوم شامگاه جمعه نیز یك دستگاه خودرو پیكان و نیسان در جاده بروجن- لردگان 9 نفر مصدوم شدند كه مصدومان با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان بروجن منتقل شدند.
به گزارش ایرنا، علت این حوادث نیز از سوی كارشناسان پلیس در دست بررسی است.
محورهای چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان لردگان كه فلات مركزی ایران را به جنوب كشور متصل می كند از محورهای پرحادثه كشور به شمار می رود.
حدود 200 نفر طی سال جاری جان خود را در حوادث جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از دست داده اند.
7363/6021
۰ نفر