۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰
کد خبر: 82866800
T T
۰ نفر

ترافیك در جاده های مازندران پرحجم و سنگین شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۰
کد خبر: 82866800
ترافیك در جاده های مازندران پرحجم و سنگین شد

ساری – ایرنا – با آغاز زمان سفرهای نوروزی و انتخاب مازندران به عنوان مقصد سفر ، ترافیك در جاده های مواصلاتی و ورودی های این استان بویژه محورهای منتهی به پایتخت پرحجم و سنگین شده است .

فرمانده پلیس راه استان مازندران روز دو شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : بر اساس تصاویر دوربین های كنترل ترافیك و گزارش مامورین راهور در محورهای استان، هم اكنون ترافیك در محور هراز، محدوده گزنك تا آب اسك و سه راهی چلاو در هر دو مسیر رفت و برگشت سنگین است .
سرهنگ محمدرضا قدمی افزود : تردد خودروها در تمامی مسیر محور كندوان و سوادكوه (فیروزكوه) در 2 مسیر رفت و برگشت هم پرحجم گزارش شده است .
وی ادامه داد : برای محور كیاسر و محورهای مواصلاتی به استان گلستان در شرق و گیلان در غرب، ترافیك روان مشاهده می شود .
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت ترافیكی تعطیلات نوروزی در جاده استان استان ، گفت : از ساعت 15 امروز تردد تمامی وسایل نقلیه از چالوس به سمت كرج ممنوع است و از ساعت 18 تا 6 صبح فردا از كرج به سمت چالوس یكطرفه خواهد شد .
قدمی افزود : تردد كامیون و كامیونت از محور هزار به استثنای حاملین مواد سوختی، تا اطلاع بعدی ممنوع است .
وی از رانندگان خواست برای تردد در تمامی محور های استان مازندران ، سرعت مطئمن را رعایت و به تابلوها و علائم نصب شده در مسیر توجه كنند .
فرمانده پلیس راه مازندران گفت : رانندگان در صورت مشاهده ترافیك و راهبندان از تردد در شانه خاكی خود داری كنند .
سرهنگ قدمی افزود : در صورت مشاهده تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان ماجراجو ، همراه با اعمال جریمه نقدی ، خودرو آنان تا 72 ساعت توقیف و مهمان پلیس راه خواهد بود .
مازندران بیش از 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد كه حدود چهار هزار كیلومتر آن محور اصلی است .
هراز ، سوادكوه و كندوان پرترافیك ترین محورهای مازندران هستند.
7335/1654