۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82869611
T T
۰ نفر

ترافیك در جاده كندوان سنگین شد

۳ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸
کد خبر: 82869611
ترافیك در جاده كندوان سنگین شد

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از ترافیك سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل كندوان تا مرزن آباد خبر داد.

مهدی صفایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر شاهد ترافیك سنگین حد فاصل تونل كندوان به مرزن آباد در مسیر خط جنوب به شمال كندوان هستیم.
وی تصریح كرد: این وضعیت در مسیر برگشت جاده چالوس در مناطق هزارچم، سیاه بیشه، پل زنگوله و مكارود شدیدتر است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس با اشاره به ترافیك سنگین در این مسیر، از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حركت كنند.
كرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام كرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه 17 درجه سانتی گراد است.
براساس اعلام پلیس راهور تردد در محور كندوان از ساعت 15 از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع و این محور از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از كرج به چالوس یكطرفه خواهد شد.
حدود 80 كیلومتر از مسیر 160 كیلومتری جاده كوهستانی چالوس - كرج(كندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز ست كه بیش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
براساس آمار در ایام نوروز، روزانه بیش از 45 هزار خودرو در جاده كندوان آمد و شد دارد.
1295/1654