۴ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۲۶
کد خبر: 82870382
T T
۰ نفر
يك دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اورژانس در شهر پرديس مستقر است

تهران- ايرنا- معاون سياسي انتظامي فرماندار پرديس گفت: يك دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس اورژانس در اين شهرستان مستقر شده است تا در صورت بروز هرگونه حادثه و رخدادي نسبت به ارائه خدمات و كمك‌هاي اوليه اقدام شود.

صادق بنيادي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اينكه اين اتوبوس آمبولانس‌ها تا اطلاع ثانوي در شهر پرديس مستقر خواهد بود، گفت: انتخاب استقرار اين اتوبوس آمبولانس‌ها در اين شهر به دليل تردد بيشتر مردم است و در صورت هرگونه گزارش مبني بر مشكلات ناشي از آلودگي هوا با 115، آمبولانس‌هاي اورژانس به محل مربوطه اعزام مي‌شود.
وي اظهار كرد: ستاد استقبال از بهار شهرداري پرديس با راه اندازي 22 غرفه در كنارعوارضي آزاد راه تهران - پرديس و شهرداري بومهن با برپايي غرفه هايي در جوار شهرداري به مسافران نوروزي خدمت رساني مي كنند.
وي عنوان كرد: اين غرفه‌ها با همكاري تعدادي از هنرمندان و بانوان فعال در عرصه مشاغل خانگي داير شده است.
معاون سياسي انتظامي فرماندار شهرستان پرديس اضافه كرد: مسافران در اين شهر با استفاده از بسته هاي آموزشي و هدايا براي بهبود فرهنگ سفراستفاده مي‌كنند.
وي ادامه داد: نقشه شهر پرديس، راه‌هاي كشور، ارائه بسته هاي سرگرمي براي كودكان و ساير اقلام فرهنگي نيز به مسافران اهدا مي شود.
وي با اشاره به آمادگي دستگاه هاي خدمت رسان پرديس در پذيرايي از مسافران نوروزي گفت: 2 مكان در شهرهاي پرديس و بومهن توسط آموزش و پرورش شهرستان پرديس با تمامي تجهيزات از جمله تلويزيون، يخچال، اجاق گاز، حمام و غيره از مسافران نوروزي پذيرايي مي كنند.
بنيادي تصريح كرد: شبكه بهداشت و درمان نيز از 15 اسفندماه در طرح نوروزي در آماده‌باش كامل بسر مي‌برد و از اماكن و رستوران‌هاي بين ‌راهي بازديد و با واحدهاي مختلف برخورد قاطع مي‌كنند.
وي ادامه داد: مكاني هايي براي استقرار مسافران كه قصد ماندن شب را در شهر‌هاي بومهن، پرديس و بخش جاجرود دارند، مهيا شده تا مسافرين در چادر خود و با استفاده از امكانات فراهم شده است.
شهرستان پرديس با 175 هزار نفر جمعيت از غرب با تهران، از شرق با دماوند، از شمال با شهرستان شميرانات و از جنوب با پاكدشت داراي مرز مشترك است، با پايان واگذاري مسكن مهر جمعيت اين شهر به 600 هزار نفر مي رسد.
تهرام/ 9441/6003
۰ نفر