۱۰ فروردین ۱۳۹۷، ۱۴:۴۴
کد خبر: 82874417
T T
۰ نفر
خريد كالاي ايراني ضامن حل مشكلات اقتصاد است

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه با اشاره به لزوم تحقق شعار سال، گفت: خريد كالاي داخلي ضامن تامين اشتغال براي جوانان و حل مشكلات اقتصادي است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان از سفرهاي خارجي برخي از مردم نيز انتقاد كرد و افزود: برخي ها در ايام عيد به كشورهاي ديگر سفر كردند و هزاران دلار ارز از كشور خارج شد.
وي با تاكيد بر اينكه گردش پول در داخل كشور موجب رونق اقتصادي مي شود، اظهار كرد: اين افراد پولهايشان را در ممالك خارجي خرج كرده و در داخل كشور اشتغال جوانان را طلب مي كنند.
وي همچنين با اشاره به فرارسيدن 12 فروردين، اظهار كرد: روز جمهوري اسلامي جزو مهمترين، پربركت ترين و تعيين كننده ترين روزهاي ملت بزرگ ايران اسلامي است.
وي همچنين با اشاره به فضيلت روزه داري در ماه رجب، گفت: اعتكاف در اين ماه ارزش والايي نزد خداوند دارد و نعمت هاي زيادي را براي انسان به ارمغان مي آورد زيرا معتكف از دنيا دست مي كشد و به خودسازي اقدام مي كند.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي با اشاره به فرا رسيدن سالروز ولادت حضرت اميرالمومنين(ع) و روز پدر، اظهار كرد: احترام به والدين نبايد فراموش شود زيرا دعاي پدر و مادر بسيار تاثيرگذار است.
حجت الاسلام والمسلمين عسگر ديرباز، نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري نيز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به نقش روحانيت در حمايت از مردم، گفت: اين قشر همواره در مقابل پايمال شدن حقوق مردم ايستاده و از مردم حمايت كامل كرده است.
وي ادامه داد: جايگاه روحانيت در جامعه اسلامي بسيار والا بوده و يكي از قشرهاي تاثيرگذار سياسي، اجتماعي و ديني در جامعه اسلامي است.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي و با حضور پرشور مردم در مصلاي امام خميني(ره) اين شهرستان برگزار شد.
3072/8135