۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82877342
T T
۰ نفر

محور كندوان مه آلود و دارای ترافیك نیمه سنگین است

۱۵ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸
کد خبر: 82877342
محور كندوان مه آلود و دارای ترافیك نیمه سنگین است

نوشهر - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت كه در حال حاضر جاده كندوان مه آلود و ترافیك در مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین است.

مهدی صفایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : هم اكنون ترافیك در مسیر شمال به جنوب كندوان از مرزن آباد به تونل كندوان نیمه سنگین است.
وی گفت : این در حالی است كه وضعیت ترافیك در محدوده شهر مرزن آباد ، سیاه بیشه ، پل زنگوله و هزارچم سنگین است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس از رانندگان خواست با توجه به مه شدید و عدم دید مناسب به همراه ترافیك نیمه سنگین در مسیر، با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی كنند و تمامی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشند.
وی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 كیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل كندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد كه در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود اعلام كرد و گفت : در حال حاضر درجه حرارت این منطقه چهار درجه سانتی گراد و دید افقی 200 متر است.
كرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه بارشی به منطقه از بعد از ظهر امروز شاهد آغاز بارش باران و كاهش محسوس دما در منطقه خواهیم بود.
حدود 80 كیلومتر از مسیر 160 كیلومتری جاده كوهستانی چالوس - كرج(كندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است كه بیش از 15 تونل كوچك و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود 11 هزار كیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.
امسال همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی تا روز گذشته حدود 700 هزار تردد در جاده كرج - چالوس ثبت شده است.
1295/ 1602/1654
۰ نفر