۱۹ فروردین ۱۳۹۷، ۱۷:۲۹
کد خبر: 82880678
T T
۰ نفر
ارتش خدمات جاودانه اي در دفاع مقدس داشته است

كرمان- ايرنا- استاندار كرمان گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران خدمات جاودانه اي را در دفاع مقدس و ديگر برهه هاي زماني پس از اين دوران داشته است

به گزارش دريافتي ايرنا به نقل از روابط عمومي استانداري كرمان، عليرضا رزم حسيني روز يكشنبه در ديدار با فرمانده قرارگاه منطقه اي جنوبشرق كشور و جمعي از فرماندهان ارتش افزود: خدا را شاكريم كه ارتش جمهوري اسلامي ايران يك آبرويي براي كشور است و امروز به عنوان يك ارتش مدرن و متدين در سطح منطقه شناخته مي شود.
وي از فرمانده قرارگاه منطقه اي جنوبشرق و ارشد نظامي آجا در جنوبشرق كشور در كرمان به عنوان فردي بسيار فعال، دانا و پرتلاش ياد كرد و ادامه داد: استان كرمان طي سال گذشته در حوزه امنيتي جزو سه استان برتر كشور بوده است.
وي خاطرنشان كرد: در اعتراض هاي سال گذشته با تدبير و بدون حركت هاي قهرآميز، امنيت موجود حفظ شد و استان كرمان در اين زمينه رتبه برتر كشور را به خود اختصاص داد و اين كار بر مبناي همدلي و تعامل موجود در استان انجام شد.
استاندار كرمان اظهار داشت: حجم كار انجام شده دستگاه هاي نظامي، امنيتي و انتظامي در استان كرمان طي ايام نوروز شايسته تقدير است.
وي با بيان اين مطلب كه استان كرمان طي سال گذشته در حوزه هاي مختلف برجسته بود، گفت: اين استان در افتتاح پروژه ها، ساماندهي ميراث فرهنگي، سلامت، امنيت وديگر موارد رتبه خوبي را به خود اختصاص داده است.
وي با اشاره به اينكه كارهاي بزرگي در استان كرمان و در سطح كشور انجام شده است، گفت: در سال گذشته 40 هزار شغل در استان كرمان ايجاد شده است كه متوسط بعد از انقلاب 23 هزار شغل بوده است.
وي تصريح كرد: با توسعه امنيت در جامعه، تكريم سرمايه گذار و جلب همكاري مردم مي توان اشتغال را در جامعه توسعه داد زيرا بنيه اقتصادي كشور قوي است.
استاندار كرمان گفت: با وجود همه خدمات انجام شده در حوزه اطلاع رساني آنگونه كه شايسته است، اقدام نمي كنيم و اين در حالي است كه بايد اقدامات انجام شده را به شكل گسترده اطلاع رساني كرده و اميد مردم را افزايش دهيم.
وي تاكيد كرد: از ارتش استان كرمان سپاسگزار هستيم زيرا در مواقع بحراني از جمله در سيل جازموريان كمك هاي بسيار خوبي به مديريت استان كرمان ارائه كردند و افراد زيادي را نجات دادند.
فرمانده قرارگاه منطقه اي جنوبشرق و ارشد نظامي آجا در جنوبشرق كشور در كرمان نيز از استاندار كرمان به عنوان مديري متدين، با ايمان، پرتلاش و ولايي ياد كرد و ادامه داد: استان كرمان با همكاري همه مديران شايسته آن به سوي جايگاه هاي رفيعي سوق داده شده است.
امير 'نادر عليدوست' بيان كرد: باعث افتخار است كه استان كرمان توانسته به عنوان پايلوت اقتصاد مقاومتي كارهاي بزرگي را انجام دهد و اميدواريم در سال جديد نيز همكاري و هماهنگي لازم را داشته باشيم.
وي عنوان كرد: امسال را با شعاري كه از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي تعيين شده ادامه مي دهيم تا بتوانيم رونق اقتصادي و توسعه بيش از پيش كشور را شاهد باشيم.
وي بيان كرد: در سال جديد نيز در حوزه ماموريت هاي خود در حد توان همراه و همكار مديريت اجرايي استان كرمان خواهيم بود.
7440/ 5054