۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 82886707
T T
۰ نفر

ثبت نام كنندگان فارس براي مسابقات قرآن 1800 نفر شد

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶
کد خبر: 82886707
ثبت نام كنندگان فارس براي مسابقات قرآن 1800 نفر شد

شيراز-ايرنا- رئيس امور قرآني اداره كل اوقاف و امور خيريه استان فارس گفت: يك هزار و 807 نفر شركت كننده از استان فارس براي شركت در چهل و يكمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم ثبت نام كرده اند.

به گزارش ايرنا، سيدامير عباس جلالي يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود:انتظار مي‌رود تا پايان مهلت ثبت ‌نام بر تعداد شركت‌كنندگان استان در اين دوره از مسابقات افزوده شود.
وي با بيان اينكه آزمون سراسري قرآن كريم در سراسر كشور در ارديبهشت سال جاري برگزار مي‌شود، بيان كرد: اين مسابقات در 16 شهرستان استان فارس با حضور بانوان و آقايان در دو رشته آوايي انفرادي شامل رشته‌هاي حفظ 5، 10، 20 و حفظ كل، قرائت، ترتيل ، دعاخواني و اذان ويژه برادران و در رشته هاي معارفي شامل تفسير نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعي قرآن كريم و حفظ و معارف احاديث برگزار مي‌شود.
جلالي بياان كرد: مهلت ثبت نام در چهل و يكمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم سازمان اوقاف و امور خيريه تا پايان 30 فروردين است كه علاقه‌مندان به شركت در اين آزمون مي‌توانند به آدرسquraniran.ir و يا به ادارات اوقاف و امور خيريه شهرستان‌هاي استان مراجعه و در اين آزمون تا مهلت تعيين ‌شده ثبت نام كنند.
9873 /1876