۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۰۷
کد خبر: 82888287
T T
۰ نفر

تردد تريلر در محور بجنورد- اسفراين ممنوع شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۲۲:۰۷
کد خبر: 82888287
تردد تريلر در محور بجنورد- اسفراين ممنوع شد

بجنورد- ايرنا- رئيس اداره عمليات جاده اي پليس راه خراسان شمالي گفت: تردد تريلر در محور بجنورد- اسفراين به دليل بارش برف، كولاك و يخ زدگي سطح جاده از شامگاه دوشنبه تا اطلاع بعدي ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا قهرماني نژاد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: هم اكنون تردد در محور بجنورد - اسفراين فقط با زنجير چرخ امكانپذير است.
وي افزود: گردنه هاي امين الله در محور بجنورد- آشخانه، گردنه جوزك در محور چمن بيد- آشخانه و گردنه اسدلي در محور بجنورد- اسفراين مه آلود همراه با بارش خفيف برف است.
سرهنگ قهرماني نژاد با بيان اينكه در ساير محورهاي خراسان شمالي بارش به صورت باران است، گفت: مردم از سفرهاي غيرضروري پرهيز كنند و در صورت تردد در محورهاي استان حتما وسيله نقليه خود را به زنجير چرخ و تجهيزات ايمني و گرمايي تجهيز كنند.
وي افزود: لغزندگي جاده امروز موجب تصادف خسارتي در برخي محورهاي استان شد.
مدير عامل جمعيت هلال احمر خراسان شمالي هم گفت: با توجه به بارش سنگين برف، همه نيروها و تيم هاي امدادي واكنش سريع و پايگاه هاي امداد جاده و كوهستان اين جمعيت در محورهاي استان به حالت آماده باش درآمده اند.
محسن نجات افزود: هم اكنون نيروهاي امدادي اين جمعيت براي امدادرساني احتمالي و اسكان گرفتاران در برف و كولاك در محورهاي برفگير استان مستقر هستند.
وي گفت: تردد در محوربجنورد- اسفراين فقط با زنجير چرخ امكان پذير است .
مركز مديريت راه هاي خراسان شمالي نيز اعلام كرد: در محورهاي ارتباطي شهرستان هاي راز و جرگلان، شيروان، فاروج، مانه و سملقان و جاجرم بارش برف همچنان ادامه دارد.
براساس گزارش هواشناسي خراسان شمالي، فعاليت سامانه بارشي تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت و دماي هوا هم در برخي مناطق استان به زير صفر خواهد رسيد .
استان 863هزار نفري خراسان شمالي در شمال شرق كشور قراردارد.
7189/ 6042