۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۰:۲۷
کد خبر: 82889529
T T
۰ نفر

وزیر نیرو چهارشنبه به خوزستان سفر می كند

۲۹ فروردین ۱۳۹۷، ۰:۲۷
کد خبر: 82889529
وزیر نیرو چهارشنبه به خوزستان سفر می كند

اهواز - ایرنا - وزیر نیرو به منظور افتتاح طرح های صنعت آب و برق روز چهارشنبه برای سفری 2 روزه وارد خوزستان می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، رضا اردكانیان عصر چهارشنبه، پس از ورود به شهر آبادان در مراسم بهره‌ برداری از سد سلولی و قفل كشتیرانی بالادست بهمنشیر شركت می كند.
همچنین با حضور وزیر نیرو در شهرستان كارون ضمن بهره‎برداری از پروژه آبرسانی روستایی چمیان شهرستان كارون و حاشیه دز اهواز، عملیات اجرایی خط و پست GIS 400/230 كیلوولت فولاد خوزستان آغاز می شود.
دیدار با آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در استان و بهره ‌برداری از ساختمان مركز مانیتورینگ داده‌های آب و هواشناسی مركز داده (دیتاسنتر) سازمان آب و خوزستان هم برنامه پایانی نخستین روز سفر اردكانیان به خوزستان است.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، وزیر نیرو صبح پنجشنبه در مراسم بهره‌ برداری و آبگیری سد تنظیمی آریوبرزن و واحد دوم نیروگاه مارون در بهبهان حضور پیدا می كند.
آغاز عملیات اجرایی سامانه مشترك انتقال آب آشامیدنی و كشاورزی برای شهرستان‌های ایذه و باغملك و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبكه فاضلاب، نصب انشعابات فاضلاب و اصلاح شبكه توزیع شهر ایذه بخشی دیگر از برنامه اردكانیان در سفر به استان خوزستان است.
وزیر نیرو پیش از ظهر پنجشنبه، راهی دزفول شده تا ضمن آغاز عملیات اجرایی پست 400/132 كیلوولت جندی شاپور، طرح آبرسانی به شهرستان دزفول، ساختمان امور آب دزفول و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی شبكه فاضلاب و نصب انشعابات و اصلاح شبكه توزیع آب این شهر را به بهره‌برداری برساند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، شروع عملیات اجرایی شبكه فاضلاب و نصب انشعابات فاضلاب شهر اندیمشك و همزمان اعلام شروع عملیات اجرایی چاه‌های چم گلك و تكمیل تلمبه‌‌ خانه طرح جامع اندیمشك عصر پنجشنبه با حضور وزیر نیرو اجرایی می شود.
گفتنی است اردكانیان پیش از عزیمت به تهران ضمن بهره‌ برداری از طرح آبرسانی به شهرستان شوشتر و ساختمان بهره ‌برداری طرح كارون، نشستی با استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق خوزستان خواهد داشت.
7148/6068