۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵
کد خبر: 82892621
T T
۰ نفر
زمين فوتبال ورزشگاه استقلال سنندج به چمن مصنوعي مجهز مي شود

سنندج - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان كردستان از آغاز عمليات نصب چمن مصنوعي زمين فوتبال ورزشگاه استقلال سنندج خبر داد و گفت: از اين مكان ورزشي براي استعداديابي رده هاي پايه استفاده مي كنيم.

حامد جولايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: زمين فوتبال اين ورزشگاه داراي چمن طبيعي بود ولي نبود آب كافي براي آبياري باعث شد در چند سال اخير بدون استفاده بماند كه با نظر دستگاه ورزش و جوانان تصميم گرفتيم آن را به چمن مصنوعي مجهز كنيم.
وي با بيان اينكه در چند ماه آينده اين زمين آماده بهره برداري خواهد شد، افزود: براي تمرينات تيم هاي پايه فوتبال و همچنين استعداديابي از اين زمين استفاده خواهيم كرد.
مديركل ورزش و جوانان كردستان مساحت زمين چمن ورزشگاه استقلال سنندج را 7980 متر مربع اعلام كرد و يادآور شد: اعتبار لازم براي تجهيز زمين به چمن مصنوعي تامين شده و پس از انجام زيرسازي هاي اوليه، نصب آن آغاز مي شود.
جولايي تاكيد كرد: ورزشگاه استقلال با اجراي اين طرح علاوه بر زمين چمن مصنوعي فوتبال به دفاتر اداري و سرويس بهداشتي نيز مجهز خواهد شد.
به گزارش ايرنا، در حال حاضر زمين چمن فوتبال استاديوم ملك نيا تنها زمين استاندارد و قابل استفاده براي برگزاري مسابقات مهم فوتبال در سنندج است.
فوتبال كردستان در بخش بانوان يك تيم در ليگ برتر، سه تيم در ليگ دسته سوم است و در فوتسال نيز 2 تيم در ليگ دسته يك دارد.
در بخش مردان نيز از اين استان يك تيم در ليگ دسته سوم، يك تيم در ليگ دسته دو، يك تيم از نوجوانان در ليگ برتر و در فوتسال نيز يك تيم در ليگ دسته يك و تيمي از جوانان هم در ليگ برتر در حال رقابت هستند.
بيش از 10 هزار فوتباليست كردستاني در رده هاي مختلف سني مشغول فعاليت ورزشي در باشگاه ها و تيم هاي مختلف هستند.
7355/9102