۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۰۳
کد خبر: 82892951
T T
۰ نفر

فرماندار يزد:

تكريم معلمان به مشاركت همگاني تبديل شود

۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۰:۰۳
کد خبر: 82892951
تكريم معلمان به مشاركت همگاني تبديل شود

يزد-ايرنا- فرماندار يزد گفت: همه اقشار جامعه به موضوع گراميداشت مقام شامخ معلم توجه دارند، اما اين مهم بايد به مشاركتي همگاني و عمومي تبديل شود.

به گزارش ايرنا، مصطفي سالاري روز شنبه در نشستي با عباس ملازينلي، رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد با اشاره به درپيش بودن سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و هفته گراميداشت مقام شامخ معلم اظهار كرد: هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.
وي بر نهادينه ساختن فرهنگ تكريم، تجليل و احترام به مقام معلم به صورت مستمر در بين اقشار مختلف جامعه تأكيد و خاطرنشان كرد: فعاليت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجراي برنامه ها متناسب با شان كارگران و معلمان در اين هفته مهم و اثربخش است.
رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد از آمادگي كامل فرمانداري براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و گفت: بايد از ظرفيت هاي ساير نهادهاي شهرستان به ويژه شهرداري و سازمان فاو به منظور اجراي برنامه هاي متنوع در اين هفته استفاده شود.
رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد نيز در اين نشست ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي فرمانداري و ساير نهادها از اقدامات اين سازمان در ايام عيد نوروز گفت: اين حمايت و همچنين بازخوردهاي مثبت مردم، مجموعه سازمان فاو شهرداري يزد را در رسيدن به اهداف تعيين شده مصمم تر خواهد نمود.
عباس ملازينلي همچنين با بيان اينكه همه افراد در هر رده و مقامي بايد قدردان معلمين خود باشند اعلام كرد: جلسات تخصصي و كارشناسي به منظور اجراي برنامه هاي مدنظر فرمانداري و خلاقانه در هفته گراميداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.
7537/ 6197