۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۱۴
کد خبر: 82902213
T T
۰ نفر

خبرنگار ايرنا به عنوان جوان نخبه فارس معرفي شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۱۴
کد خبر: 82902213
خبرنگار ايرنا به عنوان جوان نخبه فارس معرفي شد

شيراز – ايرنا – مدير اجرايي اتاق فكر اداره كل ورزش و جوانان استان فارس گفت: به مناسبت هفته جوان، جوانان نخبه اين استان در حوزه هاي مختلف معرفي شدند كه نام سجاد خسروانيان خبرنگار ايرنا نيز در اين فهرست قرار دارد.

علي غلامي دوشنبه به ايرنا اعلام كرد: پس از بررسي سوابق تعداد زيادي از جوانان استان فارس كه زير 29 سال سن داشتند، دبيرخانه جوانان در نهايت 11 نفر از واجد شرايط نخبگي را انتخاب و معرفي كرد.
غلامي ادامه داد: سجاد خسروانيان خبرنگار ايرنا به عنوان جوان نخبه فارس در عرصه رسانه معرفي شد.
خسروانيان متولد 1368 دانشجوي دكترا با گرايش مديريت رسانه است و پيش از اين سابقه خبرنگاري در حوزه هاي خبري سياسي در پايتخت را در كارنامه دارد. وي هم اينك خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي در استان فارس است.
انتخاب نخبگان جوان استان فارس از ميان افراد توانمند 15 تا 29 ساله صورت گرفته است.
** ديگر برگزيدگان
مدير اجرايي اتاق فكر جوانان استان فارس گفت: همچنين محمد حسين امانت از دانشگاه شيراز به عنوان نخبه جوان حوزه ادبيات معرفي شد.
وي ادامه داد: عنوان جوان نخبه در علم و فناوري، فعاليت هاي آموزشي و اجتماعي به ترتيب به ميلاد احمدي، حسين ميهمي و عزيز رحمتيان رسيد.
غلامي اظهار كرد: در اين فرايند انتخاب استاني، حسن كارگر جوان نخبه كارگر و كارآفرين در حوزه صنعت، ياسين فرخي جوان نخبه فعال در حوزه هنرهاي نمايشي،سينما و تلويزيون و عباس سرافراز جوان نخبه موسيقي و آواهاي فولكلور و محلي شناخته شد.
به گفته وي، محمد علي گرايي و سجاد اكبرپور نيز به ترتيب عنوان جوانان نخبه فارس در حوزه ورزش و اختراعات و فناوري معرفي شدند.
بر اين اساس، سيده مهتاب نبوي معلول موفق استان فارس كه از داشتن هر دو دست محروم است نيز به عنوان جوان نخبه كم توان با توانايي خاص شناخته شد.
به گفته اين مقام مسئول، برگزيده شدن در جشنواره ها، رقابت ها و رويدادهاي جهاني، ملي و استاني، اختراع، اكتشاف، ايده و تاليف كتاب از ملاك هاي انتخاب جوانان نخبه استان فارس بوده است.
مدير اجرايي اتاق فكر اداره كل ورزش و جوانان استان فارس گفت: اين افراد به وزارت ورزش و جوانان معرفي شدند و قرار است در جشنواره كشوري جواني، نشاط و اميد نيز تجليل شوند.
7368 / 2027