۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۷
کد خبر: 82915165
T T
۰ نفر

اعضاي تيم ملي بدمينتون ايران انتخاب شدند

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۴:۱۷
کد خبر: 82915165
اعضاي تيم ملي بدمينتون ايران انتخاب شدند

تهران- ايرنا- مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون بزرگسالان در سمنان برگزار شد و «مهران شهبازي» در قسمت يك نفره و «صدرالدين صادقي» و «امين بشيرزاده» در قسمت 2 نفره به عضويت تيم ملي در آمدند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از فدراسيون بدمينتون، مسابقات انتخابي تيم ملي بزرگسالان بدمينتون مردان روزهاي 22 و 23 ارديبهشت ماه امسال در سالن اختصاصي بدمينتون شهرستان سمنان برگزار شد.
در ديدار نهايي اين رقابت ها و در قسمت يك نفره كه بين مهران شهبازي از استان كردستان و «سروش اسكندري» از استان زنجان برگزار شد، شهبازي با نتيجه 3 بر يك پيروز شد و به مقام قهرماني قسمت يك نفره رسيد.
همچنين «محمد پايروند» از استان تهران و «مهدي انصاري» از زنجان به مقام سوم مشترك قسمت يك نفره دست يافتند.
در ديدار فينال قسمت دونفره نيز تيم صدرالدين صادقي و امين بشيرزاده از كرمانشاه با نتيجه سه بر 2 بر تيم «امير قاسمي» از تهران و «عليرضا قاسمي» از زنجان غلبه كرد و به مقام قهرماني رقابتهاي دونفره مردان رسيد.
تيم هاي «محمدرضا باقري» و «علي حسين خاني» از زنجان و «زانا قادري» و «پارسا شهبازي» از كردستان به مقام سوم مشترك دست يافتند.
مسابقات انتخابي تيم ملي بدمينتون بزرگسالان مردان كشور 22 و 23 ارديبهشت ماه امسال با شركت 28 بازيكن منتخب از استانهاي مختلف كشور در سالن اختصاصي بدمينتون شهرستان سمنان برگزار شد.
ورزشي**9103**
۰ نفر