۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82919268
T T
۰ نفر

مردم اهواز جنايات ضدبشري صهيونيست ها را محكوم كردند

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۶:۲۶
کد خبر: 82919268
مردم اهواز جنايات ضدبشري صهيونيست ها را محكوم كردند

اهواز - ايرنا - مردم روزه دار اهواز پس از اقامه نماز عبادي سياسي جمعه ، با برپايي راهپيمايي خودجوش ، ضمن اعلام همبستگي و حمايت از مبارزات مردم مظلوم و مقاوم فلسطين ، جنايات وحشيانه و ضدبشري صهيونيست هاي غاصب در فلسطين را به شدت محكوم كردند.

به گزارش ايرنا هزاران نفر از مردم مومن اهواز در اين راهپيمايي كه از مصلاي نماز جمعه شروع و تا چهارراه آبادان ادامه داشت ضمن سردادن شعارهاي مرگ بر اسرائيل ، مرگ بر امريكا ، نفرت و انزجار خود را از جنايات بي حد و حصر اشغالگران قدس اعلام كرده و سكوت و بي تفاوتي سران برخي كشورهاي اسلامي در قبال ظلم و جنايت صهيونيست ها را شرم آور خواندند.
راهپيمايان سكوت سازمان هاي بين المللي حقوق بشر در برابر جنايات صهيونيست ها عليه مردم فلسطين را تقبيح كرده و خواستار توقف اين جنايات وحشيانه و ضدبشري نظاميان صهيونيست شدند.
مردم اهواز همچنين با سردادن شعارهاي ضدامريكايي ، انتقال سفارت امريكا به قدس به دستور رئيس جمهوري اين كشور را حمايت آشكار و بي پرده از اشغالگري 70ساله صهيونيست ها خوانده و آن را محكوم كردند.
راهپيمايان همچنين بر ادامه مبارزه با رژيم اشغالگر قدس و حمايت عملي از محور مقاومت و انتفاضه مردم فلسطين تاكيد كرده و تنها راه نابودي غده سرطاني اسرائيل ، را اتحاد و همبستگي ملت ها و دولت هاي اسلامي و مبارزه مسلحانه خواندند.
امروز مراسم راهپيمايي در بسياري از شهرهاي ايران اسلامي و برخي كشورهاي جهان ، در حمايت از مردم فلسطين و محكوميت جنايات صهيونيست هاي اشغالگر وكودك كش برگزار شد.
جمعه هفته آخر ماه مبارك رمضان نيز راهپيمايي روز جهاني قدس در بسياري از كشورهاي اسلامي و غيراسلامي در حمايت از قدس شريف و مردم مسلمان و مبارز فلسطين برگزار مي شود.
به گزارش ايرنا در جريان راهپيمايي و اعتراض مردم فلسطين و غزه در روز 'نكبت' ، سالروز تشكيل رژيم جعلي و نامشروع صهيونيستي و تاكيد بر حق بازگشت مردم فلسطين به سرزمين مادري خود ، تاكنون 70نفر كه در ميان آنان شماري زن و كودك هستند بر اثر شليك مستقيم نظاميان صهيونيست به شهادت رسيده و بيش از سه هزار نفر نيز مجروح شدند.
6065/6068