۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۷:۰۵
کد خبر: 82921062
T T
۰ نفر
طرح اكرام از روزه داران در حرم عبدالعظيم (ع) در حال اجرا است

شهرري - ايرنا - رئيس اداره نذورات و هداياي مردمي آستان مقدس حضرت عبدالعظيم (ع) گفت: طرح اكرام از روزه داران با توزيع روزانه سه هزار و 500 بسته غذايي در حرم عبدالعظيم (ع) با مشاركت خيرين در حال اجرا است.

به گزارش ايرنا، محمود اسماعيلي روز يكشنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: طرح اكرام روزه داران در ماه مبارك رمضان چند سالي است در آستان مقدس اجرا مي شود كه در اين ايام بيش از هزار نفر روزه دار مهمان سفره افطار حضرت عبدالعظيم (ع) مي شوند.
وي ادامه داد: روزانه بيش از سه هزار و 500 بسته غذايي افطار توسط آستان مقدس و مشاركت نيكوكاران و خيرين به زائران در داخل آستان مقدس و به برخي از مستمندان و نيازمندان مناطق اطراف شهرري با مراجعه به درب منازل آنان توزيع مي شود.
وي افزود: همچنين بن افطاري در صحن ها و نقاط مختلف شهرري و بخشي از آن نيز به ادارات، مساجد و مدارس اعطا مي گردد.
اسماعيلي بيان كرد: در طول ماه مبارك رمضان علاوه بر سفره افطاري، در برخي از واحدهاي خدمات زائر، نذورات مردمي بعد از اذان مغرب توزيع مي شود.
وي ادامه داد: زائران نذورات خوراكي خود را به ضلع شرقي آستان مقدس، ايستگاه آتش نشاني تحويل دهند كه پس از انجام امور اداري مربوطه، نذورات آنان دريافت و در مكان هاي تعيين شده به روزه داران اهدا خواهد شد.
وي اظهار كرد: زائران براي شركت در طرح افطار، اطعام زائرين، نيازمندان و اعطاي نذورات و هداياي مردمي مي توانند با مراجعه به دفاتر اداره نذورات و يا به صورت نقدي مبالغ خود را به شماره كارت 9052 واريز نمايند.
6003
۰ نفر