۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۳
کد خبر: 82925460
T T
۰ نفر
دوچرخه سواران فارس:به عملكردهيات دوچرخه سواري استان معترضيم

شيراز- ايرنا- شماري از دوچرخه سواران استان فارس اعلام كردند :به عملكرد هيات دوچرخه سواري استان اعتراض داريم و خواستار رسيدگي و تغيير و تحول در اين هيات هستيم.

به گزارش ايرنا اين دوچرخه سواران در اجتماع خود كه جمعه در حاشيه بلوار چمران شيراز برگزار شد و چندين ملي پوش در رده بانوان و آقايان در بين آنها حضور داشتند با نوشتن طوماري از مدير كل ورزش و جوانان خواستند به درخواستشان رسيدگي شود.
بر روي پارچه نوشته اي كه اين دوچرخه سواران در دست داشتند خطاب به مدير كل ورزش و جوانان فارس نوشته شده بود: چرا كارشناسان اداره كل به رغم گزارش هاي متعدد از تخلفات آشكار در هيات دو چرخه سواري فارس، اقدامي انجام نمي دهند؟
فاطمه يوسفي عضو تيم ملي دوچرخه سواري ايران در گفت وگو با ايرنا گفت : پنج سال است به صورت حرفه اي در اين رشته فعاليت دارم و براي گرفتن حق دوچرخه سواري و جواب از مسئولان در اين جا حاضر شدم.
وي اضافه كرد : هيات دوچرخه سواري فارس به هيچ عنوان توجه به ورزشكارانش ندارد و اين امر سبب شده ما انگيزه خود را از دست بدهيم.
يوسفي ادامه داد : با هزينه شخصي روانه مسابقات مي شويم و از مدير كل ورزش و جوانان مي خواهيم براي يك بار هم كه شده حرف دل ما را بشنود و اگر قرار است اين رشته كه ورزشكاران مطرح زيادي در فارس دارد ، به جايگاه قبلي خود برسد، بايد به حرف هاي ما توجه و رسيدگي شود.
احمد برزگر پيشكسوت اين رشته كه اخيرا مدال جهاني يونان را كسب كرده گفت : 41 سال است كه خاك اين رشته را مي خورم و اعتراضم به اين است كه چرا تحولي در هيات دوچرخه سواري فارس صورت نمي گيرد؟
وي افزود: هنگامي كه از مسابقات جهاني يونان بازگشتم هيچ كدام از دست اندركاران هيات دوچرخه سواري به استقبالم نيامدند.
برزگر ادامه داد : از مدير كل ورزش و جوانان كه تلاش زيادي براي شكوفايي ورزش فارس كرده است، تقاضا دارم دست به يك خانه تكاني اساسي در هيات دو چرخه سواري بزند.
بهرام سليماني عضو تيم ملي معلولين دوچرخه سواري هم گفت : برا ي رسيدگي به وضعيت بد و عدم رضايت از هيات دوچرخه سواري فارس جمع شديم و اميدواريم هر چه سريعتر به اين موضوع مهم رسيدگي شود.
وي اضافه كرد : بسياري از دو چرخه سواران فارس شهر خودشان را ترك كرده اند و براي استان هاي ديگر افتخار كسب مي كنند و اين امر ناشي از اين است كه رئيس هيات به آنها توجه نمي كند.
محمد اللهياري عضو تيم ملي و صاحب چندين مقام داخلي و خارجي نيز به ايرنا گفت: دوچرخه ام را فروختم تا بتوانم مشكلات شخصي ام را برطرف كنم و اين امر در حالي است كه هيات بودجه هاي خوبي دارد و از وجود ملي پوشان سوء استفاده كرده و پول هاي خوبي مي گيرد.
وي با بيان اينكه در سال هاي گذشته دو چرخه سواري فارس حامي مالي (اسپانسر ) داشت، بيان كرد : وظيفه هيات است كه مشكلات ورزشكاران را حل كند و اگر قرار است ورزشكاري براي امرار معاش دوچرخه اش را به فروش برساند، پس رئيس هيات چه كاره است ؟
اللهياري ادامه داد : رئيس هيات فقط وعده مي دهد اما تا به حال به هيچ كدام از آنها عمل نكرده و به دنبال كاغذ بازي است.
اين دوچرخه سوار ملي پوش از مديركل ورزش و جوانان خواست به مشكلات آنها رسيدگي كند و يك تحول اساسي در هيات دو چرخه سواري فارس صورت دهد.
7368 / 1876