۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82927356
T T
۰ نفر

ديد افقي در برخي مناطق اصفهان كاهش مي يابد

۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۵۷
کد خبر: 82927356
ديد افقي در برخي مناطق اصفهان كاهش مي يابد

اصفهان - ايرنا - اداره كل هواشناسي استان اصفهان اعلام كرد: به دليل وقوع پديده گرد و خاك ديد افقي در نواحي شمال، شرق و مركز اين استان كاهش مي يابد.

به گزارش ايرنا، اين اداره كل روز يكشنبه در اطلاعيه اي اعلام كرد: با افزايش سرعت وزش باد، پديده گرد و خاك از امروز تا فردا (دوشنبه) در نواحي شمال، شرق و مركز استان انتظار مي رود.
كارشناسان بهداشتي توصيه مي كنند در زمان وقوع پديده گرد و خاك، بيماران قلبي و عروقي، سالمندان و كودكان از تردد غيرضروري در فضاي باز خودداري كنند.
رئيس اداره پيش بيني اداره كل هواشناسي اصفهان روز يكشنبه به ايرنا گفت: بررسي نقشه ‌هاي هواشناسي بيانگر جوي به نسبت ناپايدار تا سه روز آينده بر روي اين استان است.
حسن خدابخش افزود: آسمان در بيشتر نقاط اصفهان بصورت صاف همراه با گردوخاك گاهي وزش باد به نسبت شديد، در بعد از ظهر افزايش ابر و بارش‌ هاي رگباري پراكنده و احتمال رعد و برق بويژه در مناطق شمالي و غربي پيش‌ بيني مي ‌شود.
وي با بيان اينكه دماي هوا تا 24 ساعت آينده در بيشتر نقاط استان يك تا سه درجه سانتيگراد افزايش مي يابد، دماي فعلي شهر اصفهان را 28 درجه سانتيگراد با رطوبت 21 درصد؛ و سرعت وزش باد در اين كلانشه را سه كيلومتر در ساعت اعلام كرد.
رئيس اداره پيش بيني اداره كل هواشناسي استان براي هواي كلانشهر اصفهان در روز دوشنبه (فردا)، هواي صاف و همراه با گرد و خاك، گاهي وزش باد به نسبت شديد، در بعد از ظهر افزايش ابر و براي روز سه شنبه، صاف و همراه با گرد و خاك، گاهي وزش باد به نسبت شديد، در بعد از ظهر افزايش ابر و احتمال رگبار پراكنده پيش بيني كرد.
وي از خور و بيابانك با 33 درجه سانتيگراد به عنوان گرمترين و فريدونشهر با 19 درجه سانتيگراد بالاي صفر خنك ترين نقطه استان اصفهان نام بُرد.
ت 7150/ 2093